گزارش کامل جی پلاس

حواشی روز نخست گروهی لیگ قهرمانان آسیا/ وحید امیری در نقش آچار فرانسه؛ درگیری در بازی تراکتور؛ خوش و بش نکونام با ستاره سابق بارسلونا!+ عکس و ویدیو

با شروع لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و الوحده در گوای هند با هم دیدار کردند که این بازی با پیروزی شاگردان گل محمدی همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ در نخستین روز از لیگ قهرمانان آسیا، نمایندگان ایران به مصاف تیم های مختلف رفتند که فولاد و تراکتور برابر حریفان به تساوی رسیدند و پرسپولیس هم با یک گل الوحده را شکست داد.

فولاد یک - السد قطر یک

تیم فولاد برای برگزاری دیدار با السد راهی ورزشگاه ملک فهد شد.

اعلام ترکیب فولاد برای دیدار با السد

ترکیب فولاد: محسن فروزان، سیدمهران موسوی، عارف آغاسی، صالح حردانی، مهران درخشان‌مهر، محمد آبشک، زبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری، فرشاد احمد‌زاده و لوسیانو پریرا.

ترکیب السد: مشعل برشام، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسین، نام تائه‌هی، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، رودریگو تابتا، گیلرمه دوساندوز،‌ بو علام خوخی، سانتی کازورلا، سالم‌ الهاجری.

 دو تیم فولاد و السد در چارچوب بازی های گروهD لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند.

*جواد نکونام و ژاوی هرناندز سرمربیان دو تیم که زمانی در لیگ اسپانیا مقابل هم بازی می‌کردند، پیش از بازی امشب با یکدیگر دیدار و خوش و بش کردند.

*سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در ورزشگاه حضور دارد و تماشاگر تلاش بازیکنان تیمش است.

*پس از گل اول فولاد که توسط شیمبا به ثمر رسید، جواد نکونام برای گلزن تیمش دست زد و لبخند او حاکی از رضایت این مربی از عملکرد تیمش مقابل السد پرمهره و گرانقیمت داشت.

لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان السد قطر ژاوی جواد نکونام

پرسپولیس ایران یک - الوحده امارات صفر

در نخستین بازی امروز، پرسپولیس و الوحده از ساعت 19 در شهر گوای هند به مصاف هم رفتند.

کاروان پرسپولیس به از دقایقی قبل وارد ورزشگاه فاتوردا در شهر گوا شد.

با شروع بازی پرسپولیس و الوحده، وحید امیری در پست دفاع چپ به حای سعید آقایی به میدان رفته است. امیری تا قبل از این به علت کمبود مهاجم، در خط حمله به میدان می رفت. این در حالی است که پست تخصصی او وینگر راست است و نشان داده در هر پستی می تواند بازی کند.

با افزایش دما و شرجی هوا در گوا، یحیی گل محمدی مجبور شد کت خود را از تن در بیاورد. این وضعیت بازیکنان را هم با فشار زیادی مواجه کرده است.

لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس الوحده امارات

سیدجلال حسینی که پیش از این نیز کابوس بزرگی برای تن کاته در زمان هدایت الجزیره امارات شکل داده بود اینبار نیز در نقش گلزن ظاهر شد تا اولین گل این فصل رقابت‌ها را هم به نام خود کند.

 

کاپیتان باتجربه پرسپولیس در دقایقی که مهدی ترابی، کنعانی زادگان، نوراللهی و مغانلو فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند و با بدشانسی آنها را از دست دادند، با حضوری جالب توجه پشت محوطه جریمه پاس دیدنی مهدی ترابی را به شکلی زمینی و دور از دستان گلر الوحده امارات وارد دروازه این تیم کرد و تیمش را برنده راهی رختکن کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با بازی در لیگ قهرمانان 2021 دهمین حضور سرخپوشان پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا را رقم زدند. در عکس تیمی پرسپولیسی‌ها شهریار مغانلو تنها بازیکنی است که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس را ندارد و برای اولین بار در مسابقات قاره ای حضور پیدا می‌کند.

تراکتور - پاختاکور

در اوایل نیمه اول به دلیل خطای خشن بازیکن پاختاکور روی بازیکن تراکتور بازیکنان دو تیم درگیری لفظی با یکدیگر پیدا کردند.

* خطای شدید روی اکبر ایمانی باعث اعتراض بازیکنان تراکتور به داور شد.

* محمدرضا اخباری در اواخر نیمه اول بعد از یک واکنش خوب و دفع توپ دچار مصدومیتی جزیی شد.

* محمد عباس‌زاده مهاجم تراکتور در این مسابقه با پرتاب‌های اوت بلند برای این تیم 2 موقعیت خوب گلزنی ایجاد کرد.

* سرمربی هلندی تیم پاختاکور هم در یکی دو صحنه به داور مسابقه معترض شد.

محمد عباس‌زاده در دقیقه 57 با توپ ربایی زیبا از مدافعان پاختاکور یک موقعیت خوب گلزنی را ایجاد کرد و سپس با یک شوت دقیق و زیبا گل دوم تراکتور را در این مسابقه به ثمر رساند. عبا‌س‌زاده بعد از گل دو پشتک زیبا زد و سپس به همراه میثم تیموری در کنار زمین مشغول به پایکوبی و حرکات موزون شمالی کردند.

* رسول خطیبی هنگام اعلام پنالتی به سود تیمش خوشحال شد اما به دلیل استرس زیاد نتوانست ضربه پنالتی دژاگه را ببیند و با دست جلوی چشمانش را گرفت!

* خطیبی در جریان نیمه دوم با دستیارش عبدالهی چند لحظه‌ای در مورد شیوه بازی تیمش صحبت کرد.

* اخباری در شروع نیمه دوم هم دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد که بازی بازهم با وقفه روبه رو شد. او در نیمه اول هم مصدوم شده بود. اخباری با نقاب مخصوص پزشکی در میدان حضور دارد.

 اشکان دژاگه قبل از تعویض با یک تکل خشن از داور کارت زرد گرفت و به همین دلیل موقع تعویض بسیار عصبانی بود و حتی بازوبند خود را هم با عصبانیت باز کرد. البته دژاگه قبل از نشستن روی نیمکت تیم با رسول خطیبی سرمربی تیم دست داد.

* محمد عباس زاده در این مسابقه دو گل زد و بعد از هر دو گل پشتک‌های زیادی در زمین زد.

* رسول خطیبی وقتی مدافع پاختاکور روی عباس‌زاده مرتکب خطای پنالتی شد از داور می خواست که به این بازیکن کارت قرمز بدهد او حتی به زبان فارسی از داور خواست که به داور کارت قرمز بدهد!

* تیم تراکتور در این مسابقه نتوانست برتری دو بر صفر خود را حفظ کند و در نهایت بازی با نتیجه مساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

دیدگاه تان را بنویسید