عالیشاه: پله پله پیش می‌رویم/ به تداوم فینالیست شدن در آسیا فکر می‌کنیم

بازیکن تیم پرسپولیس گفت که هدف این تیم در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امید عالیشاه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل الوحده امارات گفت: می‌خواهیم هواداران‌مان را خوشحال کنیم. به تداوم حضورمان در فینال فکر خواهیم کرد اما بدون تکبر. بازیکنان می‌دانند کجا بازی می‌کنند و تلاش‌شان را انجام می‌دهند که این اتفاق بیفتد. هدفمان فینال است ولی پله پله جلو می‌رویم تا اتفاق خوب هم برای ما و هم برای هواداران‌مان رخ دهد.

وی ادامه داد: انرژی مثبت را از هواداران‌مان می‌گیریم. بچه‌های تیم می‌دانند در چه تیم بزرگی توپ می‌زنند و با نتیجه گرفتن می‌توانند دل هواداران را شاد کنند. در این 3 سال اخیر نه تنها در لیگ قهرمانان آسیا‌، در لیگ ایران هم می‌بینید که پرسپولیس نتایج خوبی گرفته است. 4،5 سال است که تیم نتایج خوبی گرفته و امیدوارم که این نتایج تداوم داشته باشد و برای بار سوم به فینال آسیا برویم.

عالیشاه درباره کیفیت تیم‌های حاضر در گروه E لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: همه تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند لایق بودند و قطعا تیم‌های خوبی هستند که در این مسابقات شرکت می‌کنند. یکسری کارهای تاکتیکی و تکنیکی از سوی کادر فنی ما برای بازی با الوحده انجام شده است. همانطور که ابتدای صحبتم گفتم پله پله پیش می‌رویم تا بتوانیم فردا در گام نخست با ارائه یک بازی خوب اولین 3 امتیاز را به دست آوریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید