چرا قرارداد عالیشاه تمدید نمی‌شود؟

باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با برخی از بازیکنان این تیم است اما به نظر می‌رسد نام امید عالیشاه در لیست این باشگاه نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه پرسپولیس از چند ماه پیش و با روی کار آمدن مدیران جدید این باشگاه، اقدام به تمدید قرارداد کادرفنی و برخی از بازیکنان از جمله سیامک نعمتی و مهدی عبدی کرده است.

مدیران پرسپولیس که به دنبال تمدید قرارداد با تعداد دیگری از بازیکنان هستند، در ادامه همین روند با تهیه لیستی از بازیکنان مدنظر کادرفنی، پیشنهاد تمدید قرارداد به برخی از بازیکنان دادند اما هنوز تعدادی از آن‌ها پاسخی به پیشنهاد مدیران باشگاه نداده‌اند.

در این وضعیت شب گذشته امید عالیشاه هافبک سرخپوشان در گفت‌و‌گو با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد علیرغم اینکه در پایان فصل جاری قراردادش با این باشگاه به پایان می‌رسد، هنوز پیشنهادی از سوی باشگاه برای تمدید قرارداد نداشته است.

باشگاه پرسپولیس لیستی از بازیکنان مدنظر کادرفنی تهیه کرده و برای تمدید قرارداد با اکثر این بازیکنان نیز اقدام شده است، اما با صحبت‌های عالیشاه به نظر می‌رسد نام این بازیکن در لیست کادرفنی برای تمدید قرارداد نیست و با این وضعیت باید منتظر ماند و دید سرنوشت او در پایان فصل و پس از اتمام قراردادش چه خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید