جی پلاس

آیفون‌ را به گلکسی تبدیل کنید! / یک اپلیکیشن جدید، IOS را دور زد!

سامسونگ برای اینکه در رقابت با اپل در میدان جنگ گوشی‌های هوشمند از قافله عقب نماند، دست به ابتکار جالبی زده و یک اپلیکیشن به بازار داده که موبایل آیفون را به گلکسی تبدیل می‌کند و به نوعی تبدیل IOS به گلکسی را رقم زده است

لینک کوتاه کپی شد

گروه علم و فناوری جی پلاس؛ با وجود سهم بازار اَپل و وجهه این برند در آمریکا به لطف آیفون 12 با صفحه نمایش 4/5 تا 7/6 اینچی و محبوبیت آن میان نوجوانان، سامسونگ با دردسر روبرو شده است و احساس خطر می‌کند که این رقابت را از دست بدهد.

سامسونگ متوجه شده که برای مقابله با هجوم iOS به یک روش مبتکرانه و زیرکانه‌ای نیاز دارد و این رقابت فقط به حوزه سخت‌افزاری محدود نمی‌شود و باید در حوزه نرم‌افزار نیز دست به ابتکار بزند. از این رو یک راهکار ارائه داده و و آن iTest است.

تبدیل آیفون به گلکسی

سامسونگ برای کاربران iOS یک اپلیکیشن معرفی کرده که می‌توانند به سادگی به وب‌سایت iTest بروند و کد QR را اسکن و میانبر آن را به صفحه اصلی اضافه کنند. این اپلیکیشن گوشی آیفون را به یک گوشی با رابط کاربری سامسونگ تبدیل می‌کند.

سامسونگ در تکمیل فرآیند "تبدیل آیفون به گلکسی" فروشگاه خود یک بنر تعبیه کرده و به کاربران آیفون گوشزد می‌کند که از چه چیزهایی مثل لوازم جانبی Galaxy Buds Pro، Galaxy Watch3 و  Galaxy Buds Liveمحروم شده‌اند.

معمولا وقتی کاربران درگیر استفاده از یک سیستم‌عامل موبایل می‌شوند،‌ رها شدن از آن دشوار است؛ به ویژه اگر سیستم‌عامل قدرتمند iOS باشد. بنابراین، سامسونگ تلاش دارد کاربران را ترغیب کند تا گوشی خود را به گلکسی تبدیل کنند؛ بدون اینکه نیاز به عوض کردن سیستم‌ عامل داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید