تاریخ برگزاری رویداد آنلاین اپل مشخص شد

رویداد آنلاین اپل در تاریخ ۲۲ مهر، ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب برگزار خواهد شد؛ مراسمی که می‌تواند با معرفی گوشی های سری آیفون ۱۲ – iPhone 12 همراه باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کمپانی اپل با ارسال دعوتنامه‌ از برگزاری مراسمی در تاریخ ۱۳ اکتبر خبر داد. این رویداد آنلاین از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در اپل پارک آغاز خواهد شد.

گجت نیوز نوشت: روی دعوتنامه، تصویری مبهم همراه با آیکون اپل درج شده؛ شعار مراسم امسال هم “سلام به سرعت” یا ‘Hi, Speed’ است. در دوره‌های قبل، برخی طرفداران سعی در کشف رمز از این تصاویر و شعارها داشتند؛ اما معمولا چندان موفق نبودند.

رویداد آنلاین اپل

پس فعلا باید به حدس و گمان بسنده کنیم. البته با توجه به زمان‌بندی مراسم، می‌توانیم به رونمایی از سری آیفون ۱۲ امیدوار باشیم. محصولات دیگری هم مورد انتظار هستند؛ از جمله نخستین کامپیوتر مک با پردازنده اپل سیلیکون!

شایعات به معرفی حداقل یکی از این دستگاه‌ها تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ اشاره دارند و این رویداد آنلاین اپل می‌تواند بهترین فرصت باشد. شعار مراسم هم به Apple silicon می‌خورد؛ چون همه چیز این پردازنده‌ها در سرعت‌شان خلاصه می‌شود.

جای گجت های صوتی هم نباید در این مراسم خالی باشد. پیش‌تر خبرهایی از قصد اپل برای عرضه‌ی هدفون های وایرلس بزرگ، تحت برند خودش شنیده بودیم. این احتمال از آنجایی قوت می‌گیرد که اخیرا اپل فروش محصولات صوتی با برند لاجیتک، Bose و Sonos را متوقف کرد. همچنین باید منتظر یک هوم پاد (HomePod) جدید و کوچک‌تر هم باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید