قاسمی نژاد:‌ یکسری اتفاقاتی افتاد که مجبور شدم تا آخر فصل در پدیده بمانم/ از پرسپولیس پیشنهاد داشتم

مهاجم تیم شهرخودرو درباره دلایل عدم پیوستن به استقلال گفت: طبق آخرین صحبت‌ها رقم قراردادم سه میلیارد بود که استقلال هم آن را پذیرفت. به هر حال الان بازیکن شهرخودرو هستم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امین قاسمی نژاد در پاسخ به سوال محمد حسین میثاقی مبنی بر اینکه چرا به استقلال ملحق نشد، گفت: به نظرم سکوت شرافتی دارد که گفتن ندارد، سکوت بهتر است و پیشنهادی که به من شده باعث افتخار بوده و بهتر است که سکوت کنم.

مهاجم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شهرخودرو رضایت‌نامه او را به صورت نقدی درخواست کرده بود، گفت: من را گوشه رینگ وارد نکنید، بالاخره باید ببینیم که چه می‌شود!

باشگاه به تو رضایت می‌داد؟ قاسمی نژاد در پاسخ به این سوال گفت: بله صد در صد، بحث پول نقد و این مسائل بود. به خدا واگذار کردم و فعلا بازیکن شهرخودرو هستم و طی جلساتی که داشتیم تصمیم بر این شد که بهتر است از نیم فصل اول تلاش کنم.

چطور رضایت‌نامه دو برابر شد؟ مهاجم مدنظر استقلال ادامه داد: طبق آخرین صحبت‌ها سه میلیارد بود که استقلال هم آن را پذیرفت. به هر حال الان بازیکن شهرخودرو هستم.

او درباره اینکه مهدی رحمتی مخالف این انتقال بود، گفت: آقای رحمتی اوکی داده بود و مشکلی نبود.

قاسمی نژاد اضافه کرد: برای فصل بعد قرارداد دارم اما فسخ قرارداد دارم. آقای رحمتی ابتدای فصل کمک کردند و فسخم را گرفتم. آقای رحمتی به من گفتند که کمک کنم و از ابتدای فصل می‌خواستم جدا شوم. قول دادم که تمام تلاشم را انجام بدهم و یکسری اتفاقاتی افتاد که تا آخر فصل بمانم و در آخر فصل درباره پیشنهاداتی که باشگاه‌ها لطف کردند که جا دارد تشکر کنم، ببینم چه می‌شود و یک تصمیم منطقی می‌گیرم و با دل خوش جدا می‌شوم.

دوبار در باشگاه استقلال چایی خوردی؟ قاسمی نژاد در پاسخ به این سوال گفت: خیلی خوب بود، پیشنهاد میکنم یک بار با هم برویم و چایی بخوریم!

او همچنین درباره اینکه آیا از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته یا خیر، گفت: رسمی از پرسپولیس پیشنهاد نداشتم، غیر رسمی بود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید