تردد خودروها از مقابل خانه در روز 13 فروردین ممنوع است؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اگر ممنوعیتی هم وجود دارد ، ممنوعیت نسبت به رفتن در پارکها و تفرج گاه هاست، لذا برای تردد در جاده ها و معابر شهری هیچ منعی وجود ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اخیرا پیامکی تحت عنوان ممنوعیت تردد خودروها  در سراسر کشور از مقابل خانه در روز ۱۳ فروردین در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است که این موضوع از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تکذیب می شود.

سرهنگ "عین اله جهانی" افزود:‌ اگر برای روز سیزدهم فروردین ماه مقرراتی وضع و یا ابلاغ گردد، حتماً از طریق صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی به استحضار مردم عزیز خواهد رسید.

وی بیان کرد : اگر ممنوعیتی هم وجود دارد ، ممنوعیت نسبت به رفتن در پارکها و تفرج گاه هاست، لذا برای تردد در جاده ها و معابر شهری هیچ منعی وجود ندارد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار داشت: پلیس به جهت حفظ آرامش و سلامتی هموطنان عزیز تاکید دارد ، از ترددهای غیرضرور و هر جابجایی که باعث شیوع بیماری کرونا می شود پرهیز و اجتناب کنند.

به گفته سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۸۸۵ هزار و ۵۶۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسیده است.

تعداد شهرستان‌های قرمز کرونا به ۳۲ و نارنجی به ۸۵ افزایش یافت. ۲۷۲ شهرستان زرد و تنها ۵۹ شهرستان آبی هستند.

دیدگاه تان را بنویسید