سه فریم از فرهادِ 1400+ تصاویر

فرهاد مجیدی این روزها در غیاب دستیاران و بازیکنان کرونایی‌اش در تلاش است تا بتواند تیمش را در بهترین شرایط مهیای تقابل با پیکان در هفته نوزدهم کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرمربی جوان استقلال یک بهار فشرده را مقابل خود می‌بیند؛ حضور در کورس رقابت قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و حضور در تورنمنت متمرکز لیگ قهرمانان آسیا. او در سر خود می‌پروراند که فرصت تعطیلات نوروزی و به اصطلاح نیم‌فصل را برای آماده‌سازی تیمش اختصاص بدهد و اردوی چند روزه برگزار کند اما شیوع گسترده کرونا در اردوی استقلال این برنامه فرهاد را برهم زد تا اردوی آماده‌سازی استقلال لغو شود.

اما با لغو اردو همچنان تمرینات این تیم با قدرت ادامه دارد، آبی‌پوشان امروز زیرنظر فرهاد مجیدی در چند آیتم تمرین خود را برگزار کردند؛ مجیدی که امروز بارها به میانه تمرین رفت و با توقف تمرین، نکاتی را به شاگردان خود گوشزد می‌کرد، سه فریم ویژه را از خود به جای گذاشت.

فریم‌هایی جدی و متفکر آن‌هم در روزهایی که فرهاد مجیدی رفیق 20 ساله خود را به دلیل کرونا در کنار خود ندارد و بدون حضور فراز کمالوند برنامه‌های تاکتیکی-تمرینی تیمش را پی‌ریزی و بر اجرای دقیق آن نظارت می‌کند؛ البته سرمربی استقلال امروز در جریان تمرین تیمش دقایقی را هم با بازیکنان خود شوخی می‌کرد و فریم خندان او هم شکار عکاسان شد.

مجیدی امیدوار به آن است تا با گذراندن روزهای آماده‌سازی تیمی را مهیای حضور در رقابت‌ها کند که در پایان فصل بهار، پرافتخار و موفق باشد؛ رویایی که فرهاد برای رسیدن به آن بی‌مهابا و خستگی‌ناپذیر در حال تلاش است و باید دید سه ماهه نخست 1400 برای سرمربی استقلال چگونه پیش می‌رود.

دیدگاه تان را بنویسید