پزشک استقلال اخراج شد/ جریمه دو بازیکن خاطی آبی پوشان

فرهاد مجیدی کادر پزشکی را در سهل انگاری پیش آمده درباره شیوع ویروس کرونا در استقلال مقصر می داند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ ابتلای 9 عضو تیم استقلال (5 بازیکن و 4 عضو کادرفنی) طی روزهای گذشته یکی از سوژه های داغ فوتبال ایران بوده است. وجود این تعداد مبتلا در یک تیم فوتبال که حداکثر 40 عضو دارد، موضوعی عجیب به نظر می رسد و به همین خاطر فرهاد مجیدی نیز از اتفاقات رخ داده ناراحت است. دلخوری سرمربی استقلال از این موضوع بیشتر متوجه یکی از ستاره های تیمش و البته کادر پزشکی است.

ورزش سه نوشت؛ ظاهرا ماجرای کرونایی شدن استقلالی ها از جایی بوده که یکی از بازیکن با وجود اطلاع از مثبت شدن تست کرونای خود کادرفنی را در جریان این موضوع قرار نداده است. او بدون آنکه به مربیان حرفی بزند، همراه اعضای تیم قبل از بازی با ماشین سازی به تبریز رفته و برای تیمش بازی هم کرده است. این بازیکن که با بازیکنان و مربیان در رختکن و اردو بوده، عامل اصلی کرونایی شدن سایر اعضای تیم بوده است.

از این رو فرهاد مجیدی بشدت نسبت به برخورد این بازیکن گلایه دارد و گلایه اش را به گوش او نیز رسانده است. از طرف دیگر سرمربی استقلال نسبت به کادر پزشکی این تیم و به خصوص دکتر مهدی سیاه پوش نیز موضع گرفته است. فرهاد مجیدی معتقد است سهل انگاری پیش آمده فقط مربوط به بازیکن مذکور نیست و کادر پزشکی باید سلامتی بازیکنان را قبل از سفر به تبریز بررسی می کرده و از این مساله اطلاع پیدا می کرده که یکی از نفرات مبتلا به ویروس کرونا است.

به همین خاطر امروز فرهاد مجیدی تصمیم به برکناری کادر پزشکی تیمش گرفت. او ضمن اعلام به دکتر سیاه پوش و سایر اعضای کادرپزشکی مبنی بر عدم حضور در تمرینات دکتر مهرشاد رهبر که در گذشته نیز سابقه حضور در استقلال و کار کردن با مجیدی را دارد را به کادر پزشکی اضافه کرد. دکتر رهبر از امروز در تمرینات استقلال هم حضور یافت و کارش را به جای کادر قبلی پزشکی شروع کرده است.

از این رو او برای آنکه نشان بدهد عزمش برای مبارزه با کرونا در استقلال حداقل تا زمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا جدی است، با دو ستاره تیمش برخورد جدی کرده است.

مسئولان باشگاه استقلال قرار بود این هفته 5 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند که فرهاد مجیدی به باشگاه اعلام کرده این مبلغ برای دو بازیکن تیمش یعنی داریوش شجاعیان و محمد نادری واریز نشود و به عنوان جریمه آنها محسوب شود.

نادری طی روزهای گذشته در مصاحبه ای حضوری با یکی از رسانه ها شرکت کرده بود و شجاعیان نیز در یک کلینیک کاشت مو حضور یافت و فعالیت تبلیغاتی داشت. رفتارهای پرخطر کرونایی این دو ستاره سبب شده تا مجیدی آنها را با جریمه مواجه کند.

سرمربی استقلال در صحبتی که امروز با بازیکنان تیمش در محل تمرین داشت ضمن اعلام جریمه 5 درصد به دو بازیکن مذکور به سایر بازیکنان نیز بار دیگر تذکر داد از انجام مصاحبه تصویری و همچنین حضور در محافل پرخطر کرونایی پرهیز کنند تا با جریمه نقدی مواجه نشوند.

مجیدی ضمن تاکید بر اینکه همه بازیکنان را برای مسابقات آینده لیگ برتر نیاز دارد، از نفراتش خواست تا همه مسائل بهداشتی را رعایت کنند که اگر این اتفاق نیفتد مجبور به برخورد جدی با نفر ات خاطی خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید