بازنشستگان مشاغل سخت نگران عدم واریز مبلغ تفاوت متناسب‌سازی/ مستمری اسفند ماه پرداخت نشد

تعدادی از بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور اعلام کردند که علی رغم محاسبه تفاوت مبلع متناسب‌سازی مرداد تا ابتدای اسفند آنها در اسناد مالی اسفند 99، هنوز طلب خود را در حساب بانکی دریافت نکرده‌اند. آنها از این بابت اظهار نگرانی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ایلنا نوشت: برخی بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور اطلاع دادند که تفاوت مرداد تا ابتدای اسفند سال ۹۹ خود را دریافت نکرده‌اند.

تعدادی از بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور در تماس با ایلنا اعلام کردند که علی رغم محاسبه تفاوت مبلع متناسب‌سازی مرداد تا ابتدای اسفند آنها در اسناد مالی اسفند 99، هنوز طلب خود را در حساب بانکی دریافت نکرده‌اند. آنها  از این بابت اظهار نگرانی کردند. 

جدا از تعهد ایجاد شده برای سازمان تامین اجتماعی در پرداخت تفاوت مبلغ متناسب سازی به این گروه از بازنشستگان، برابر وعده مصطفی سالاری، مدیرعامل تامین اجتماعی قرار است که اولین مرحله از متناسب سازی مرحله دوم، به صورت علی الحساب، به تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران مشمول متناسب سازی پرداخت شود. ساعاتی پس از نیمه شب امروز (پنجشنبه/28 اسفند) پرداخت این مبلغ به حساب بازنشستگان آغاز شده و کار پرداخت ادامه دارد. 

بازنشستگان در همین حال گزارش دادند که سازمان مستمری اسفند ماه آنها را با تاخیر واریز کرده است و برخی تازه در روز گذشته (چهارشنبه/27 اسفند) حقوق خود را دریافت کرده‌اند؛ در حالی که قرار بود تا 20 اسفند، یعنی زودتر از سایر روزهای سال، مستمری‌ها واریز شود. 

 

دیدگاه تان را بنویسید