جی پلاس؛

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ماشین سازی

استقلال به احتمال زیاد با ترکیب رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی برای دیدار با ماشین سازی به میدان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، دیدار تیم های استقلال وفولاد در هفته گذشته با حواشی برای آبی پوشان همراه شد و دانشگر در پایان این دیدار با هواداران استقلال برخورد داشت که با کمک نیروی انتظامی پایان یافت. پس از این اتفاق فرهاد مجیدی دانشگر را در اختیار باشگاه قرار داد. دیاباته نیز با اجازه کادرفنی برای تعطیلات از ایران خارج شد و در فروردین ماه باز خواهد گشت.

بنابراین تغییرات ترکیب استقلال برای دیدار با ماشین سازی با توجه به غیبت دیاباته و دانشگر است .

رشید مظاهری که در هفته‌های اخیر همچنان کم‌اشتباه ظاهر شده به احتمال زیاد در درون دروازه خواهد ایستاد.

در خط دفاعی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در دفاع وسط بازی خواهند کرد و در دفاع راست احمد موسوی توپ می‌زند، در دفاع چپ محمد نادری به دلیل عملکرد خوب هفته گذشته به احتمال قوی باز هم در دفاع چپ قرار خواهد گرفت.

در خطی میانی فراهاد مجیدی در میانه میدان مسعود ریگی و آرش رضاوند را به بازی خواهد فرستاد و در وینگر راست وریا غفوری و در وینگر چپ فرشید اسماعیلی به میدان خواهند رفت.

اما سرمربی استقلال در خط حمله  از زوج مهدی قائدی و ارسلان مطهری بازی خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ماشین سازی

 رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی 

تیم فوتبال استقلال از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در تبریز از ساعت 16 به مصاف ماشین سازی می رود.

دیدگاه تان را بنویسید