محمد حسنی عنوان کرد؛

فرزاد حسنی پارتی من نبوده است

مجری «ایران فعال» از جزئیات این برنامه تلویزیونی و حواشی زندگی حرفه‌ای خودش گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ محمد حسنی مجری درباره برنامه «ایران فعال» گفت: «ایران فعال» از آن جنس برنامه‌هایی است که تمام اقشار جامعه از دیدنش لذت می برند. در ویژه برنامه ها چند هدف را دنبال می‌کنیم که مهمترین آن ایجاد نشاط و امید برای مخاطبان حرفه‌ای شبکه سلامت است و در طول برنامه سعی می کنیم به بالا بردن سطح اطلاعات افراد هم کمک کنیم.

وی ادامه داد: علی صادقی تهیه کننده برنامه حساسیت‌های بسیار زیادی برای هر چه بهتر شدن برنامه، نشان می دهد.تلاش می‌کنیم که طبق ذائقه مخاطب محتوا تولید شود. خدا را شاکریم که در این ایام سخت کرونا از یک شبکه تخصصی با یک گروه کاملا حرفه‌ای در خدمت مردم هستیم.

حسنی عنوان کرد: متاسفانه کرونا در تمام دنیا آثار منفی خودش را نشان داده، اما با توجه به تخصصی بودن شبکه که اسمش هم سلامت است و با هوشمندی مدیر محترم شبکه از این تهدید به عنوان فرصت استفاده کردیم. تمام افرادی که برای به دست آوردن اطلاعات پزشکی به شبکه ما رجوع می‌کنند، امروز برای دیدن برنامه‌های شاد هم ما را دنبال می‌کنند و تنوع برنامه‌ها در شبکه ما به گونه‌ای شده که هر نوع مخاطبی را در بر گرفته است. خدا را شکر می بینیم که ایران فعال به خوبی در دل مردم جا باز کرده است.

مجری

این مجری اظهار کرد: تکراری بودن و تقلید کردن متاسفانه یک نوع روال در برنامه سازی شده است. بقیه همکاران تلاشی برای ساخت برنامه خودشان نمی کنند. تلاش کردیم نوع کفت‌وگو  و چالش‌هایی که در برنامه داریم را متفاوت‌تر از بقیه اجرا کنیم. من‌ و اشکان درویشی به عنوان اعضای خط مقدم گروه تمام تلاشمان بر این است که کاری نکنیم که مخاطب بگوید این ایراد را در برنامه فلان شبکه دیدم. بازخوردی که از مخاطبان گرفتیم، فوق العاده بوده است. البته نقد‌هایی هم به برنامه مطرح می شود که همیشه آن را با جان و دل می پذیریم.

حسنی درابره ویژه برنامه عید مبعث توضیح داد: در عید بزرگ مبعث ما ساعت ۱۳  ویژه برنامه‌ای داریم که شک ندارم از جذاب‌ترین برنامه‌های سازمان خواهد بود، با دعوت از مهمانان درجه یک و شناخته شده تلاش می کنیم که این عید بزرگ را‌ کنار هموطنان عزیزمان جشن بگیریم و از همین جا هم من مبعث رو به تمام مسلمانان تبریک می گویم و آرزوی خوشبختی و صلح و آرامش را برای همه عزیزان دارم.

وی درباره بهترین مجریان رسانه ملی گفت: مجریان فاخر زیاد داریم، اما فرزاد حسنی، رضا رشیدپور واحسان علیخانی سال‌هاست که در رتبه اول قرار دارند. البته من نظرم بیشتر روی فرزاد حسنی است.

مجری «ایران فعال» درباره نسبت فامیلی خود با فرزاد حسنی توضیح داد: با افتخار پسر عموی بنده هستند، اما انتخابم ربطی به نسبت من با ایشان ندارد. تعجب می‌کنم که چرا بسیاری فکر می‌کنند، که فرزاد حسنی پارتی من بوده است. با قاطعیت می‌گویم نه هرگز، تا امروز که وی پارتی من نبوده است. اگر قرار بود که با پارتی بازی به تلویزیون بیایم، سال‌ها پیش که خیلی جوانتر بودم این کار را می‌کردم.

حسنی درباره شروع فعالیتش عنوان کرد: من سال‌ها پیش به همراه پسرخاله‌ام امیرحقیقت پژوه که کارگردان است، سر لوکیشنی رفته بودم. گزارشگر کار نیامده بود و به همین دلیل از من خواستند که جای او اجرا کنم. چند گزارش گرفتم و اتفاقا برنامه هم برای شب عید بود.

مجری

وی افزود: بعد از آن در ویژه برنامه جشنواره فجر برای شبکه جام جم که به صورت دو زبانه بود، اجرا می‌کردم و بعد در خدمت علی عطشانی در شبکه دو گروه سیاسی و برنامه چارچوب بودم.

حسنی خاطر نشان کرد: بعد سال‌ها بیکاری با سهیل سلیمانی مثبت سلامت را شروع کردم که اولین کار زنده‌ام بود. سپس پیشنهاد اجرای برنامه ایران فعال به من شد. البته کار‌هایی هم جسته و گریخته انجام می‌دادم و بعضی اوقات تست می‌دادم و بیشتر مواقع هم انتخاب می‌شدم، اما قسمت نمی‌شد که با پروژه ای همکاری کنم. در نهایت شبکه سلامت ورق جدیدی به زندگی من زد.

دیدگاه تان را بنویسید