خاطره مشایخی از مهرداد میناوند

نادر مشایخی آهنگساز برجسته کشورمان، از مهرداد میناوند و خاطرات خوبش از هم صحبتی با او گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نادر مشایخی آهنگساز برجسته کشورمان به بهانه چهلمین روز درگذشت مهرداد میناوند، خاطره‌ای از او تعریف کرد و گفت: در مدتی که من در اتریش زندگی می‌کردم، چند بار با مرحوم میناوند دیدار داشتم.

وی عنوان کرد: ما جمعه ها در وین جلسه برگزار می‌کردیم. اکثر عزیزانی که در اتریش بودند، در آن جلسه ها حضور پیدا می کردند و چند بار هم آقای میناوند آمدند.

مشایخی درباره شخصیت میناوند گفت: مهرداد میناوند یک آدم مودب و با شخصیت بود؛ آدمی که می‌شد با او صحبت کرد. چهره و خاطره او در ذهن من به عنوان یک آدم مثبت ثبت شده است‌؛ چرا که زندگی او فقط به فوتبال محدود نمی‌شد. او به حرفه‌های دیگر هم توجه می‌کرد و بسیار فرد دوست‌داشتنی بود.

وی افزود: متأسفانه بعد از اینکه به ایران آمدم، دیگر با هم دیدار نداشتیم و از این بابت خیلی افسوس می خورم. فوت آقای میناوند واقعاً شوک بزرگی بود و بسیار از آن ناراحت شدم.

مشایخی اظهار کرد: در چندباری که همدیگر را دیدیم، از هم صحبتی با او لذت بردم. می‌دانید ارتباط یک موزیسین و فوتبالیست بسیار سخت است، سخت است که این دو بتوانند یک وجه مشترک برای صحبت با یکدیگر پیدا کنند؛ اما من و آقای میناوند توانسته بودیم که این ارتباط خوب را برقرار کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید