حواشی دیدار پرسپولیس و سایپا؛

از طرح موزاییکی پرسپولیس برای کرانچار تا عدم تشویق انصاریان و میناوند!+ عکس و فیلم

تیم های پرسپولیس و سایپا امروز از ساعت 17:25 به مصاف هم خواهند رفت و این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ تیم های پرسپولیس و سایپا امروز (دوشنبه) از ساعت 17:25 در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت و در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛

*برخلاف دیدارهای قبلی پرسپولیس که پس از درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند در ورزشگاه آزادی برگزار شد در این مسابقه خبری از پخش شعارهای مربوط به این مرحومان نبود و تنها صدای «نوروزی، روحت شاد» در دقیقه 24 از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

لیگ برتر فوتبال - پرسپولیس - سایپا - احسان پهلوان
*جعفر سمیعی، مدیرعامل و مجید صدری، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برخلاف سایر دیدارهای خانگی سرخ پوشان در این بازی خانگی به ورزشگاه نیامدند.

* پیش از شروع دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا سید جلال حسینی، وحید امیری، مهدی شیری،‌ امید عالیشاه و احسان پهلوان با پوشیدن پیراهن منقش به چهره شهدا در مراسم قبل بازی شرکت کردند.

* نام محسن مسلمان با وجود رهایی وی از بند مصدومیت برای این مسابقه در فهرست سایپا قرار نگرفت.

* پیروز قربانی مربی تیم سایپا که کلاهی بر سر گذاشته بود به دلیل محرومیت از روز سکوها نظاره‌گر بازی تیمش بود.

* مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا که روز گذشته برای عضویت هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی رأی به دست ‌آ‌ورد، از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی تیمش شد.

* ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که در زمان بازیگری خود عضو تیم سایپا بود، پس از ورودبه جایگاه ویژه خوش و بش گرمی با مدیران این باشگاه انجام داد و عضویت سراجی در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را به ویو تبریک گفت.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران به هرماه وحید هاشمیان و مربی دروازه‌بان‌های این تیم برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمد.

لیگ برتر فوتبال - پرسپولیس - سایپا - یحیی گل محمدی - افشین پیروانی

* فریبرز گرامی، محمدحسین اکبر منادی، مهرداد عبدی، سعید محمدی‌فر، حسین ماهینی، قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و از یحیی گل محمدی و دستیارانش رخصت گرفتند.

* کادر فنی دو تیم پیش از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با هم انجام دادند، البته قبل از استقرار مربیان پرسپولیس و سایپا روی نیمکت، کیانوش رحمتی مربی سایپا و داود فنایی مربی دروازه‌بان‌های سابق این تیم و فعلی پرسپولیس با هم خاطراتی از دوران همکاری خود را برای هم تعریف کردند.

* حامد لک و سید جلال حسینی قبل از بازی با ابراهیم صادقی خوش و بش گرمی داشتند.

* ‌قبل از شروع بازی از سوی سازمان لیگ گرامیداشت ویژه‌ای از شهدای ماه اسفند و به ویژه شهید رضایی مجد به عمل آمد.

گرم کردن بازیکنان پرسپولیس پیش از دیدار با سایپا

 

* با همت کانون هواداران باشگاه پرسپولیس طرح موزائیکی نقشه ایران با عبارت فارسی سی‌سخت روی سکوهای ورزشگاه آزادی به اجرا درآمد تا به این شکل زلزله‌زدگان این منطقه مورد توجه قرار بگیرند.

*‌ ماکت تعدادی از هواداران پرسپولیس هم همراه با لوگوی این باشگاه روی صندلی‌های ورزشگاه قرار گرفته بود.

لیگ برتر فوتبال - پرسپولیس - سایپا

*روح الله سیف‌الهی بازیکن ذخیره سایپا که به تازگی از شهر خودرو مشهد به جمع شاگردان ابراهیم صادقی اضافه شده، دقایقی با محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا درون زمین به گفت‌وگو پرداخت.

* حسین ماهینی هم با برخی از هم‌تیمی‌های سابق خود خوش و بش کرد.

* کانون هواداران باشگاه پرسپولیس پس از مطلع شدن درگذشت زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق سرخ‌پوشان طرح تصویر وی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشتند.

طرح موزاییکی پرسپولیس برای کرانچار

 

دیدگاه تان را بنویسید