صادقی:‌ خوب توانستیم پرسپولیس را تحت فشار قرار دهیم/ باید یاد بگیریم از فرصت ها استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با این روند می‌توانیم هر تیم دیگری را تحت فشار قرارداده و به برد برسیم و باید یاد بگیریم از فرصت ها استفاده کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ابراهیم صادقی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت:بازی خیلی خوبی از جانب تیم ما بود. غیر از صحنه ای که گل خوردیم و بازی را خوب شروع نکردیم اکثر لحظات بازی در اختیار ما بود. فکر می کنم در چند سال اخیر کمتر تیمی بوده که در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را اینگونه تحت فشار گذاشته باشد.

وی ادامه داد: ما مالک توپ و زمین بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. پیشرفت خیلی خوبی نسبت به فصل گذشته داشتیم. اخرین بازی فصل گذشته وقتی 3 بر صفر به پرسپولیس باختیم حتی نمی‌توانستیم توپ را از بازیکنان حریف بگیریم، اما امروز حریف را در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار دادیم و خلق موقعیت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: دو دقیقه بعد از گلی که دریافت کردیم فرصت خیلی خوبی که بهتر از موقعیتی بود که گل خوردیم را از دست دادیم. پس از آن هم یک فرصت تک به تک در نیمه اول داشتیم. البته پرسپولیس هم اواخر بازی فرصت هایی روی ضدحمله داشت، اما فکر می کنم بابت این بازی باید به شاگردانم تبریک بگویم، چون فوتبال خوبی ارائه کردند.

وی افزود: با این روند می‌توانیم هر تیم دیگری را تحت فشار قرارداده و به برد برسیم. باید یاد بگیریم از فرصت‌های‌مان استفاده کرده و به گل برسیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم موقعیتی داشتیم که حامد لک هم جا مانده بود. در مجموع از همه راضی هستم و همه تلاش کردند.

صادقی عنوان کرد: امروز چند بار تغییر تاکتیک دادیم. مدتی با 2 مهاجم و چند دقیقه آخر را با 3 مهاجم هم بازی کردیم که بتوانیم حریف را تحت فشار بگذاریم، اما  پرسپولیس بازیکنان باتجربه و خیلی خوبی در ترکیب خود دارد که به خوبی بازی را کنترل کردند. در مجموع بازی خوبی بود و فکر می‌کنم در آینده با این نحوه بازی می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید