جی پلاس؛

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با مس رفسنجان

به احتمال زیاد تیم فوتبال استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی امروز به مصاف مس رفسنجان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال استقلال تهران امروز در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 15 به مصاف مس رفسنجان می رود.

رشید مظاهری به دلیل مصدومیت در ترکیب امروز این تیم قرار ندارد و غیبت او به حسین حسینی این شانس را می دهد که درون دروازه بایستد.

در خط دفاعی این تیم به نظر می‌رسد که محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند و محمد نادری خط دفاعی را تشکیل بدهند و وریا غفوری و بابک مرادی هم دو وینگری خواهند بود که در کارهای دفاعی هم به همبازیان خود کمک می‌کنند.

با حضور فرشید اسماعیلی، مسعود ریگی و مهدی مهدی پور خط میانی آبی‌ها تکمیل می‌شود و قابل پیش بینی است که استقلال در این بازی با دو مهاجم به میدان برود.

در خط حمله نیز در صورتی که دیاباته برای این دیدار آمادگی کامل را کسب کرده باشد به جای امیر ارسلان مطهری در کنار مهدی قایدی به عنوان وینگر بازی می‌کنند و در حملات نقش بسزایی خواهند داشت.

ترکیب احتمالی استقلال برای این بازی به شرح زیر است.

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

 

دیدگاه تان را بنویسید