مددی: قایدی باید به قراردادش احترام بگذارد/ تا آخرفصل از کادرفنی حمایت می کنیم

مددی گفت: قایدی پسر استقلال است تا 1402 با استقلال قرارداد دارد و باید به این قرارداد احترام بگذارد. ما هم تلاش می کنیم که بهترین تصمیم را برای او بگیریم تا با انرژی خوب وارد مسابقات شود. در دوره مدیریت قبلی قول هایی به قایدی داده شده که ذهن این بچه را به نوعی مشوش کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خصوص ابهامات موجود در خصوص باشگاه استقلال  با بیان اینکه استقلال این بضاعت را که دارد قهرمان شود، گفت:  ما از کادر فنی کاملا حمایت می کنیم. تا انتهای فصل هم از این کادرفنی که به اعتقاد کارشناسان استقلالی ترین کادرفنی تاریخ است، حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به مخالفت صریحش با پیشنهاد سپاهان برای معاوضه ریگی و کیانی در خصوص نقل و انتقالات زمستانی استقلال تاکید کرد: برای جذب یکسری بازیکن، با آنها وارد مذاکره شده ایم. در لیست خروجی هم نهایتا یک یا دو بازیکن خواهیم داشت.

مدیرعامل استقلال در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه خاطرنشان کرد: بودوروف بازیکن سال های قبل و بی کیفیت استقلال بوده که الان ضررش به تیم خورده و پنجره نقل و انتقالاتی مان بسته شده است. مبلغ هم مبلغ کمی نیست؛ در تلاش هستیم که با پرداخت آن پنجره را باز کنیم.

مددی در مورد قهر قایدی تصریح کرد: هیچ بازیکنی بزرگتر از استقلال نیست. همه جا گفته ام که آقای قایدی پسر استقلال است تا  1402 با استقلال قرارداد دارد و باید به این قرارداد احترام بگذارد. ما هم تلاش می کنیم که بهترین تصمیم را برای او بگیریم تا با انرژی خوب وارد مسابقات شود. در دوره مدیریت قبلی قول هایی به قایدی داده شده که ذهن این بچه را به نوعی مشوش کرده اند. ما جلساتی برگزار کردیم و در حال رفع موضوع هستیم و جای نگرانی نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص فسخ قرارداد میلیچ گفت: خیر او قراردادش را فسخ نکرده است! تمام تلاش بنده و اعضای هیات مدیره این است که مبلغی که برای بازگشت میلیچ نیاز است را تامین کنیم که انشالله برگردد.

مدیرعامل استقلال از حل مشکل زمین تمرین تیمش خبر داد و گفت: زمین تمرین ما (نفت تهرانسر) روز جمعه آماده می شود که تا پایان سال آنجا هستیم و هیچ جای دیگری نمی رویم.

دیدگاه تان را بنویسید