راه جدید قایدی ؛ گنجاندن بند جدید برای قرارداد با استقلال

مهدی قایدی دیروز هشتمین روز پیاپی بود که در تمرین استقلال حاضر نشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی قایدی این روزها در تمرینات استقلال حاضر نمی‌شود و به مدیران باشگاه اعلام کرده تا زمانی که قراردادش اصلاح نشود سر تمرین نخواهد رفت. قرارداد شماره 10 استقلال از بسیاری از بازیکنان این تیم کمتر است و همین موضوع باعث دلخوری «باشو» شده است. با این وجود بهتر بود که قایدی در تمرینات تیمش شرکت می‌کرد چرا که با تحریم تمرینات قطعا از نظر آمادگی افت خواهد کرد. از طرفی باشگاه استقلال هم برخوردی با غیبت‌های ادامه‌دار مهاجم تیمش نکرده و به دنبال افزایش قرارداد اوست. خواسته قایدی شاید به حق باشد اما راهی که برای رسیدن به آن در پیش گرفته اصلا حرفه‌ای نیست.

مهدی قایدی به مدیران این باشگاه اعلام کرده است تا زمانی که قراردادش اصلاح نشود به جمع آبی های تهرانی بر نمی گردد. قایدی علاوه بر افزایش ۳ برابری دستمزد خود از ۱ میلیارد به ۳ میلیارد شده است، بلکه از مسئولان استقلال درخواست بند فسخ قرارداد خود را داده، تا در صورت دریافت پیشنهاد خارجی مناسب، فصل آینده از جمع آبی پوشان جدا شود.

ظاهراً قایدی در مذاکرات برای گنجاندن بند جدایی نیز از باشگاه خواسته رقمی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان را به عنوان بند فسخ جدایی در قراردادش منعقد کنند تا او سود بیشتری از انتقال خود ببرد.

دیدگاه تان را بنویسید