جی پلاس؛

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با پیکان

امروز (26 بهمن)‌پرسپولیس احتمالا با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه به دیدار با پیکان می رود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، تیم فوتبال پرسپولیس امروز (26 بهمن) از سری رقابت های لیگ برتر بیستم در هفته پانزدهم از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می رود.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس پس از یک جلسه محرومیت و دوری از ترکیب در جمع نفرات اصلی حضور خواهد داشت.

در خط دفاع این تیم کنعانی زادگان همچنان مصدوم است و به جای او از کمال کامیابی نیا استفاده می شود اما کاپیتان سید جلال که این روزها برای این تیم خوش درخشید نیز کنار کمال حضور دارد در سمت راست مهدی شیری بازی خواهد کرد و سعید آقایی هم مدافع چپ سرخپوشان است.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس احمد نوراللهی و میلاد سرلک هستند که به هماهنگی خوبی با هم رسیدند.دو هافبک رو به جلوی پرسپولیس احسان پهلوان و سیامک نعمتی هستند که اولی متمایل به چپ و دومی متمایل به راست بازی می‌کند.

در خط حمله هم پرسپولیس وحید امیری را دارد که این روزها عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته است . یحیی گل‌محمدی در این دیدار قصد دارد به جای مهدی عبدی از امید عالیشاه استفاده کند و باید دید این تغییر چه نتیجه‌ای به همراه خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان

حامد لک، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و امید عالیشاه

 

دیدگاه تان را بنویسید