منچستریونایتد به خاطر کرونا به ایتالیا می رود

بازی رفت بین دو تیم رئال سوسیداد و منچستریونایتد که قرار بود در اسپانیا برگزار شود، به دلیل محدودیت های کرونایی در شهر تورین ایتالیا انجام می گردد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با اعلام یوفا دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بین دو تیم رئال سوسیداد و منچستریونایتد به دلیل محدودیت های کرونایی کشور اسپانیا در شهر تورین ایتالیا برگزار خواهد شد.

پیچیده شدن شرایط انگلیس به لحاظ شیوع ویروس کرونا و افزایش نوع جهش یافته آن در این کشور باعث شده که محدودیت های زیادی در این زمینه اعمال شود؛ تا جایی که در بسیاری از کشورهای دنیا ورود به انگلیس و خروج از این کشور را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده‌اند یا در صورت رخ دادن این اتفاق حتما باید قانون قرنطینه دو هفته ای رعایت شود.

اسپانیا یکی از کشورهایی محسوب می‌شود که به شدت این قانون را رعایت می کند و هیچ گونه تفاوتی بین افراد در این زمینه قائل نمی‌شود؛ بدین معنا که حتی فوتبالیست های سطح اول نیز در صورت ورود به این کشور باید دوران دو هفته قرنطینه ای را پشت سر بگذارند.

در همین ارتباط دقایقی پیش یوفا به شکل رسمی اعلام کرد که مکان یکی دیگر است مسابقات حساس اروپایی نیز تغییر کرده است. بر این اساس بازی رفت بین دو تیم رئال سوسیداد و منچستریونایتد که قرار بود در اسپانیا برگزار شود، به دلیل محدودیت های موجود در شهر تورین ایتالیا انجام می گردد. یوفا همچنین به خاطر همکاری فدراسیون فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس در این زمینه از آنها تشکر کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید