جوکوویچ باز هم عصبی شد و راکت تنیس را شکست!

تنیسور شماره یک جهان که در ماه های گذشته علائمی از عصبانیت را در هنگام شکست نشان داده و بعدا عذرخواهی کرده بود، باز هم از شدت عصبانیت راکت تنیس خود را شکست.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ نواک جوکوویچ بار دیگر جنجال به پا کرد. وی بعد از شکست مقابل آلمان، از شدت عصبانیت راکت خود را به لبه نیمکت کوبید و راکتش شکست.  این اتفاق در یک چهارم نهایی جام ATP در تنیس دو نفره رخ داد که تیم صربستان مقابل آلمان شکست خورد.

عصبانیت جوکوویچ در حالی است که او چند ماه قبل بعد از پیروزی مقابل دومینیک کوفر در مرحله یک چهارم نهایی اوپن ایتالیا، راکت خود را به شدت به زمین کوبید.

او قبل تر از این هم باز هم کنترل خود را از دست داده بود. مرد شماره یک جهان در جریان دیدار برابر پابلو کارنیو (ازمرحله یک هشتم نهایی اپن آمریکا) به خاطر ضربه با توپ به داور خط از این رقابت ها اخراج شد. این اتفاق همه را تحت تاثیر قرار داد. تنیسور صربستانی به شدت عصبانی بود تا جایی که با خبرنگاران صحبت نکرد و موجب شد جریمه اش افزایش یابد. جوکوویچ سپس پیامی را در شبکه های اجتماعی منتشر و از همه عذرخواهی کرد. 

باید دید عصبانیت جوکوویچ که به تازگی و در ماه های اخیر مقابل چشم همگان به وقع پیوسته تا کجا ادامه خواهد داشت و آیا جریمه ای برای او به دنبال دارد یا خیر.

حجم ویدیو: 915.04K | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید