جوکوویچ: مخالف واکسیناسیون هستم!

مرد شماره یک تنیس جهان گفت: من نباید هیچ شکایتی داشته باشم چون در خانه ای زندگی می کنم که موقعیت مناسبی دارد در حالیکه مردم اروپا در آپارتمان ها گیر کرده اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان وی تاکید کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برد این درحالی است که مردم اروپا در آپارتمان های خود گیر افتاده اند.

وی در این باره اظهار داشت ما نباید هیچ شکایتی داشته باشیم. مردم زیادی در سراسر اروپا هستند که در آپارتمانها گیر افتاده اند در حالیکه ما خانه ای داریم که باغ دارد. ما خیلی خوش شانس هستیم که در چنین موقعیتی قرار گرفته ایم.

با توجه به شرایطی که به وجود آمده خانواده نواک جوکوویچ در اسپانیا هستند و اصلاً خانه خود را ترک نکرده اند.

جوکوویچ همچنبن در اظهارنظری عجیب درباره واکسیناسیون به خاطر شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: من شخصاً با واکسیناسیون مخالف هستم و نمی خواهم توسط کسی مجبور شوم واکسن بزنم تا بتواند مسافرت کنم! اما اگر اجباری شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟ باید تصمیم بگیرم من نمی دانم که آیا این افکار در مقطع دیگر تغییر خواهند کرد یا خیر.

این سوپراستار صربستانی ادامه داد: اگر تنیس در ماههای جولای، آگوست یا سپتامبر برگزار شود متوجه هستم واکسیناسیون بعد از قرنزینه ضروری خواهد بود اما هنوز واکسنی پیدا نشده است.

 به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی رقابت های تنیس هم لغو شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید