ترس بازیگران از کرونا و توقف ساخت سریال های ماه رمضان

در پی افزایش ابتلای بازیگران به کرونا، ساخت تعدادی از سریال‌های مناسبتی عرب زبان برای ماه مبارک رمضان متوقف شده و برخی از بازیگران از بازی در سریال های رمضانی انصراف داده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با وجود اینکه کرونا تمام کشورهای جهان را در سالی که گذشت و سال جاری درگیر کرده است، اما سازندگان سریال‌های رمضانی اصرار به ساخت سریال‌ها و رساندن آن‌ها به پخش در ماه مبارک رمضان دارند؛ البته در این میان برخی از سریال ها هم تحت تاثیر کرونا متوقف شده و یا اینکه در میانه کار توسط بازیگران رها شدند.

ایسنا نوشت: دو سریال مشهور عرب زبان که هر دو را شرکت آی سی مدیا می‌سازد از جمله مجموعه هایی هستند که ساختشان تحت تاثیر کرونا بلاتکلیف مانده است. این سریال ها در ماه رمضان سال گذشته با زحمت خودشان را به پخش رساندند اما چون سال گذشته هم کرونا سریال ها را با توقف اجباری مواجه کرده بود، سازندگان با تقسیم سریال ها به دو فصل، وعده ساخت ادامه آن‌ها در سال بعد یعنی سال جاری را دادند.

سریال لبنانی «مجسمه ساز» یکی از این مجموعه هاست. این سریال ماه رمضان سال گذشته در ۱۵ قسمت با بازی باسل خیاط و أمل بوشوشة پخش شد و با داستان متفاوت و هیجان انگیزش توانست مخاطبان زیادی را هم با خود همراه کند.

سریال سوری «جادوگر» نیز از دیگر سریال هایی است که در سال گذشته و در ۱۷ قسمت پخش شد اما ساخت ادامه آن با چالش هایی مواجه است. این سریال نیز با بازی عابد فهد و ستیفانی صلیبا مورد توجه مخاطبان عرب زبان قرار گرفت.

وقتی نام سریال‌های رمضانی عربی اعلام شد، مخاطبان سریال‌هایی که وعده ساخت فصل دومشان در رمضان سال جاری داده شده بود اما نامی از آن‌ها در میان سریال‌های در حال ساخت نبود، متعجب شدند.

عامر فهد کارگردان سریال «جادوگر» عنوان کرد که با وجود تمایل شرکت سازنده به ساخت ادامه سریال، در شرایط کنونی تولید این سریال اتفاقی ناممکن به نظر می‌رسد.

سریال‌های مناسبتی ماه رمضان در سال گذشته شرایط متفاوتی را داشتند زیرا بسیاری از آن‌ها قبل از همه گیری کرونا درصدی از تصویربرداری را به پایان رسانده بودند اما امسال سازندگان از ابتدا با شرایطی متفاوت مواجه بودند؛ به ویژه اینکه در ماه‌های اخیر کرونا جان هنرمندان زیادی را در سرتاسر دنیا گرفته است.

همچنین در پی ادامه شیوع کرونا و ابتلای تعداد زیادی از بازیگران سریال‌های رمضانی به این ویروس، تعدادی از بازیگران عرب زبان انصراف خود را از شرکت در سریال‌های مناسبتی ماه رمضان اعلام کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، تصویربرداری سریال «سایه» که حدود دو هفته قبل در بیروت آغاز شده نیز در پی افزایش مبتلایان به کرونا در لبنان متوقف شده است و باسل خیاط بازیگر این سریال که یک سریال رمضانی دیگر با بازی او سرنوشت نامعلومی دارد به دبی و نزد خانواده‌اش بازگشته است.

دیدگاه تان را بنویسید