حرف های جدید وکیل پرسپولیس درباره پرونده بودیمیر

وکیل باشگاه پرسپولیس گفت: پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات بودیمیر بسته نخواهد شد و فیفا فرصت دوباره‌ای به سرخپوشان می‌دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، امیر ساعد وکیل درباره پرداخت نشدن بدهی 475 هزار یورویی بودیمیر (به‌علاوه پنج درصد سود سالیانه) و بسته شدن احتمالی پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس اظهار داشت: باید منتظر باشیم و ببینیم چه نامه‌ای از سوی فیفا خواهد آمد. تا فردا 31 ژانویه (12 بهمن‌ماه) برای پرداخت این طلب فرصت داریم اما تفسیر من این است که باید این پرونده به کمیته انضباطی فیفا برود و سپس این کمیته از باشگاه پرسپولیس جواب بخواهد. بعد از آن فرصت 30 روزه یا کمتری به باشگاه برای پرداخت مطالبات داده خواهد شد؛ البته این تفسیر من از حکم فیفاست.

تسنیم نوشت؛ «در نامه قبلی که از سوی کمیته حل اختلاف فیفا به باشگاه پرسپولیس  ارسال شد، اعلام شده در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر به صورت اتوماتیک پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته خواهد شد». وی در واکنش به طرح این موضوع عنوان کرد: دقیقاً مسئله همین است که جمله‌ای مبنی بر بسته شدن اتوماتیک پنجره نقل و انتقالاتی در نامه قبلی وجود ندارد. این یکی از مباحث استدلالی من است. این پرونده باید به کمیته انضباطی فیفا برود، اما کسانی که مخالف این صحبت را مطرح می‌کنند، معتقدند پنجره نقل و انتقالاتی به صورت خودکار بسته می‌شود که من این را قبول ندارم، چون در نامه قبلی فیفا به صراحت چنین چیزی مطرح نشده است.

وکیل باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت از شجاع خلیل‌زاده و رأی کمیته استیناف مبنی بر بررسی مجدد این پرونده در کمیته وضعیت گفت: در پرونده خلیل‌زاده همانطور که قبل از این هم تأکید داشتم، هیچ تردیدی در صلاحیت کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در رسیدگی به موضوع موجه بودن یا نبودن فسخ قرارداد خلیل‌زاده نیست. برای این موضوع کمیته وضعیت صلاحیت دارد، اما آنجایی صلاحیت ندارد که بخواهیم به سراغ قرارداد خلیل‌زاده با باشگاه قطری برویم. یعنی جایی که عنصر بین‌المللی وجود دارد باید به سراغ فیفا برویم که این کار را هم خواهیم کرد.

وکیل خاطرنشان کرد: برای این موضوع دلایلی داریم که اکنون نمی‌توانم بگویم چیست، ولی آنچه مسلم است، در یک نگاه کلی داشتن مدرک و رأی از کمیته وضعیت می‌تواند فرآیند رسیدگی به پرونده را در فیفا تسهیل ببخشد. ضمن اینکه مدت مرور دعاوی  ورزشی در تمام پرونده‌ها در فیفا دو سال است و بنابراین گذشت زمان هیچ چیزی را تغییر نمی‌دهد و تا دو سال می‌توان پرونده را در فیفا به جریان انداخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید