جی پلاس، ابراهیم شکوری، در خصوص پرداخت طلب اینیگو والنسیا توسط باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: توانستیم منابع مالی مورد نظر را برای پرداخت طلب والنسیا تأمین کنیم و امروز (چهارشنبه) این طلب را پرداخت خواهیم کرد تا خطری پرسپولیس را از طرف والنسیا تهدید نکند.

 

میزان نوشت: وی ادامه داد: ما سعی می‌کنیم با هوادارانمان شفاف صحبت کنیم. متأسفانه قراردادهایی در گذشته بسته شده که تاوان آنها را ما امروز می‌دهیم. ما به نوعی میراثدار بدهی گذشتگان هستیم، آنهم در شرایطی که به خاطر قراردادی که با کارگزار داریم به هیچ عنوان نمی‌توانیم کار اقتصادی جدا بکنیم و یک ریال هم از دولت به ما نمی‌رسد. گویا فقط ما در ایران دولتی هستیم.

 

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر گفت: باید به بودیمیر ۴۷۵ هزار یورو به اضافه ۵ درصد سود قرارداد را پرداخت کنیم که مبلغ هنگفتی است. واقعا پرداخت چنین مبلغی بدون کمک تا روز شنبه تقریبا غیرممکن است و اگر این پول پرداخت نشود، شرایط بسیار سخت خواهد شد. 

 

شکوری در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس توانسته قسمتی از پاداش قهرمانی در آسیا را از کنفدراسیون آسیا بگیرد؟ تاکید کرد: با وجود مشکلات مالی که داریم متأسفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا یک ریال هم از پاداش را به ما نداده و واقعا دچار مشکل هستیم. تحریم های ظالمانه ای که علیه ما وجود دارد باعث شده تا نتوانیم این پاداش‌ها را نقد کنیم.

 

وی ادامه داد: اگر نتوانیم تا شنبه طلب بودیمیر را پرداخت کنیم پنجره بسته می‌شود و این کار ما را سخت می‌کند. از نهادهای مربوطه درخواست دارم به مسئله چنین قراردادهایی مثل بودیمیر ورود کنند. چرا ما باید در این شرایط سخت مالی و اقتصادی نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو پول بازیکنی مثل بودیمیر بدهیم؟ مطمئنا بودیمیر آخرین طلبکار ما نیست و بدهی های خارجی پرسپولیس تمام نشده است. از ابتدای حضور در باشگاه به همراه سمیعی، هیچ مبلغی از سوی کارگزار و دولت دریافت نکرده‌ایم و تلاش‌های سمیعی تا به اینجا تیم را سر پا نگه داشته است.

 

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین اخبار از پرونده گابریل کالدرون هم گفت: رأی کالدرون احتمالا تا یک ماه آینده می‌آید. ما تا امروز توانسته‌ایم ۵-۶ پرونده را پاک کنیم، اما واقعا هزینه ها سنگین است. نزدیک به ۱۱ هزار فرانک سوئیس هزینه دادگاه CAS النصر را دادیم، در خصوص پرونده عیسی آل کثیر مبالغ ارزی پرداخت کردیم و در پرونده النصر هم انرژی و هم هزینه زیادی کردیم. تمامی مسائل انرژی را از باشگاه گرفته است.

 

شکوری در پاسخ به این سوال که از نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس چه خبر جدیدی وجود دارد؟ تاکید کرد: هیچ اتفاقی رخ نداده، چون نقل و انتقالات شروع نشده. هر زمانی که گل‌محمدی فهرست ورود و خروجش را بدهد ما کار نقل و انتقالاتی را شروع می‌کنیم. 

 

وی در خصوص اینکه آیا خبر دارد چه کسی قرار است به عنوان نفر پنجم به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه شود؟ عنوان کرد: من واقعاً در جریان این مسائل نیستم و نمی‌دانم که چه تصمیماتی در این خصوص گرفته می‌شود زیرا شرح وظایف بنده مشخص است و سعی می‌کنم در همان حدود حرکت نمایم.

 

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در واکنش به بیانیه رسول پناه علیه گل‌محمدی و واکنش باشگاه به این مسئله و حواشی چند روز اخیر گفت: غیر از مشکلات مالی، این حواشی هم انرژی زیادی از ما گرفت. نباید در این خصوص دیگر صحبت کنیم و باید این مسائل را فراموش کنیم. ما باید به فکر آینده باشیم. بدهی‌های گذشته و انباشته شده آنقدر زیاد است که فرصت برای کار دیگر نمی گذارد.

 

وی در پاسخ به این سوال که شایعه شده درگیری فیزیکی بین او و مهدی رسول پناه در باشگاه پرسپولیس رخ داده، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. 

شکوری در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و هواداران پشت هم هستند تا این برهه حساس را رد کنیم و کمک کنیم شرایط پرسپولیس با ثبات شود. اگر این اتفاق رخ دهد می‌توانیم مثل سال‌های گذشته به سمت کسب قهرمانی و افتخارهای زیادی حرکت کنیم  فقط باید پشت هم باشیم و برای اعتلای نام پرسپولیس قدم برداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید