جی پلاس

اظهارنظر تامل برانگیز مشاور حقوقی پرسپولیس درباره بودیمیر: هنوز دوماه فرصت داریم!

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در اظهارنظری سوال برانگیز اعلام کرده که به نظرش پرسپولیس هنوز فرصت دوماهه ای برای پرداخت بدهی بودیمیر دارد و از این بابت نگرانی نیست!

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، با توجه به نامه داوور رادیچ وکیل ماریو بودیمیر، تیم فوتبال پرسپولیس تا 12 بهمن فرصت داردتا مطالبات بودیمیر را پرداخت کند و اگر این اتفاق رخ ندهد پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته می شود.

امیر ساعد وکیل در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر تا پایان مهلت این پول پرداخت نشود، بعد از واریز بدهی پنجره باز می شود یا خیر گفت: مقررات فیفا تصریحی ندارد ولی تفسیر من این است که بعد از پایان مهلت اعلام شده وکیل بودیمیر، تا موضوع به کمیته انضباطی برود و بررسی شود و بعد کمیته انضباطی هم مهلت یک ماهه ای می دهد و باز اگر پرسپولیس پرداخت نکرد محرومیت از پنجره های نقل و انتقال ایجاد می شود. پس فرصیی حدود 2 ماه به نظرم مانده هرچند صراحت قانونی نداریم.

وکیل ادامه داد: اما متسحضر باشید در صورت محرومیت احتمالی پرسپولیس که امیدوارم این اتفاق نیفتد و باشگاه بتواند پول لازم را تامین کند قطعا به محض تسویه حساب با بودیمیر و پرداخت جریمه فیفا پنجره باز می شود.

موضوع تعجب برانگیز این است که مشاور حقوقی باشگاه هنوز نمی داند که چه سرانجامی در انتظار باشگاه است و به تفسیرهای شخصی می پردازد و شاید همین نظرات غیرکارشناسانه سبب می شود که این باشگاه گرفتار چنین پرونده هایی باشد.

حتی اگر گفته امیر ساعد وکیل درست از آب درآید این عدم اطمینان شخص اول حقوقی باشگاه سوال برانگیز است و باید از مسئولان باشگاه پرسید که چطور چنین شخصی که نمی داند چه جریمه ای در انتظار پرسپولیس است به عنوان مشاور حقوقی فعالیت می کند؟

دیدگاه تان را بنویسید