هرج و مرج کرونایی بر مزار مهرداد میناوند+عکس

برخلاف هشدارهای قبلی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی، هواداران و دوست داران مهرداد میناوند امروز صبح بر مزار این فوتبالیست فقید حضور یافتند و هرج و مرج کرونایی از روز گذشته تاکنون ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ از زمان انتشار خبر فوت مهرداد میناوند به علت ابتلا به ویروس کرونا، عده ای از هواداران ابتدا در مقابل بیمارستان لاله و روز گذشته (پنج شنبه) همزمان با مراسم خاکسپاری این فوتبالیست فقید تجمع کردند؛ اتفاقی که با توجه به خطر شیوع کرونا و ابتلای افراد بیشتری، با هشدارهایی از سوی مسئولان بهداشتی کشور همراه بود و بارها درباره ضرورت رعایت پروتکل‌ها نوشته شد.

نکته تاسف برانگیز اینکه پیش از این اعلام شده بود بیمارانی که براثر ابتلا به کرونا فوت می کنند تحت تدابیر بهداشتی خاص به خاک سپرده می شوند اما در مراسم دفن زنده یاد میناوند چنین چیزی دیده نشد و مردم عادی به راحتی نزدیک پیکر مرحوم شدند.

با این حال امروز هم هواداران و دوستداران این فوتبالیست فقید، بر سر مزار او در قطعه نام آوران بهشت زهرا حضور یافتند و در این بین برخی مشغول انداختن تصاویر سلفی با مقبره این بازیکن بودند که می تواند تبعاتی مانند ابتلای افراد بیشتری به این ویروس مهلک را به دنبال داشته باشد.

بی توجهی مردم به این ویروس و هرج و مرج کرونایی در شرایطی است که مرحوم میناوند هم به علت ابتلا به همین ویروس جان خود را از دست داد و همین موضوع هشدار بزرگی به مردم است که این ویروس هیچ تعارفی ندارد و کوچک و بزرگ را به دام بیماری و حتی مرگ می کشاند.

 

مزار مرحوم میناوند

دیدگاه تان را بنویسید