جی پلاس

برای میناوند و کاشانی؛ ناگهان چه زود دیر می شود

یک سال و نیم بعد از انتقادهای مرحوم کاشانی و میناوند از همدیگر، این دو اکنون به فاصله یک قبر، همسایه یکدیگر شده اند و به قول قیصر امین پور، ناگهان چه زود دیر می شود

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس؛ روز گذشته مراسم خاکسپاری مرحوم مهرداد میناوند در حضور اهالی فوتبال برگزار شد و پیشکسوت فوتبال ایران در قطعه نام آوران در کنار بزرگانی مانند ابراهیم آشتیانی و جعفر کاشانی به خاک سپرده شد.

نکته جالب فاصله اندک میناوند و کاشانی است که کمتر از دو سال قبل اظهاراتی را علیه همدیگر انجام دادند در هنگام درگذشت کاشانی این دو پیشکسوت سرخپوشان ارتباط خوبی با هم نداشتند.

ماجرا به زمانی بر می گردد که برانکو ایوانکوویچ روی سهل انگاری مدیران وقت پرسپولیس اقدام به صحبت های تند درباره مدیران تیم کرد و جعفر کاشانی، رئیس وقت هیات مدیره سرخپوشان در واکنش به انتقادات پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس گفت که "برانکو تاثیر چندان زیادی در موفقیت های پرسپولیس نداشته است".

 

photo_2021-01-29_00-04-26

 

در واکنش به این اظهارات، میناوند پستی را علیه مرحوم کاشانی منتشر کرد و به اظهارات و اقدامات رئیس وقت هیات مدیره سرخپوشان تاخت. کمتر از 6 ماه بعد از این اظهارات جعفر کاشانی در مهر 98 دار فانی را وداع گفت و حالا مهرداد میناوند هم بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از این جریان ها به فاصله یک قبر همسایه مرحوم کاشانی شده است.

این دو پیشکسوت اگر می دانستند که قرار است به همین زودی همسایه ابدی همدیگر شوند، قدری ملایم تر انتقاد می‌کردند و قطعا با همدیگر مهربان تر بودند؛ به قول قیصر امین پور "ناگهان چه زود دیر می شود".

دیدگاه تان را بنویسید