«لک» آسیایی کجاست؟

قرار نیست یک گلر همیشه خوب باشد و در تمام مسابقات کلین‌شیت کند اما بدون تعارف روند فنی حامد لک رو به نزول بوده و جای دفاع ندارد. او باید بداند در فوتبال هیچ تحسینی ابدی نیست و فوتبالیست‌ها همان‌ قدر که موقع درخشش تایید می‌شوند، هنگام ارائه عملکرد ضعیف هم باید منتظر نکوهش و انتقاد باشند. لکِ لیگ باید هر چه سریع‌تر به استانداردهای لکِ آسیایی نزدیک شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ حامد لک یکی از خریدهای این فصل پرسپولیس بود که در چارچوب دروازه درخششی غیر منتظره داشت. او در لیگ قهرمانان آسیا با عملکرد بسیار خوبش همه را مات و مبهوت گذاشت و نقش بسیار مهمی در صعود پرسپولیس به بازی فینال داشت. لک در تمام طول این تورنمنت تنها چهار گل دریافت کرد و عجیب این که هر چهار گل هم از روی نقطه پنالتی (یکی روی ریباند پنالتی) بود. حامد در مسابقات متعدد از جمله برابر التعاون، الشارجه و النصر بارها فرشته نجات پرسپولیس شد و در پنالتی‌های نیمه‌نهایی هم یکی از ضربات تیم حریف را گرفت تا راه صعود سرخپوشان به فینال هموار شود.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: با این حال بعد از بازی نهایی آسیا، روند گل خوردن‌های لک در لیگ بیستم شروع شده است. او اولین گل فصلش را برابر نساجی دریافت کرد، بعد یک گل از ذوب‌آهن خورد، سپس مقابل سپاهان کلین‌شیت کرد اما در داربی تهران دو بار دروازه‌اش باز شد، در مصاف با فولاد هم لک یک بار مغلوب شد تا نهایتا دو گل هم از آلومینیوم اراک بخورد.

به عبارت دیگر بعد از فینال آسیا پرسپولیس ۶ بازی برگزار کرده و لک ۷ گل خورده که روی بعضی از آنها، مثلا گل اول آلومینیوم مقصر بوده است. قرار نیست یک گلر همیشه خوب باشد و در تمام مسابقات کلین‌شیت کند اما بدون تعارف روند فنی حامد لک رو به نزول بوده و جای دفاع ندارد. او باید بداند در فوتبال هیچ تحسینی ابدی نیست و فوتبالیست‌ها همان‌ قدر که موقع درخشش تایید می‌شوند، هنگام ارائه عملکرد ضعیف هم باید منتظر نکوهش و انتقاد باشند. لکِ لیگ باید هر چه سریع‌تر به استانداردهای لکِ آسیایی نزدیک شود.

دیدگاه تان را بنویسید