دفاع تمام قد پانادیچ از حامد لک

ایگور پانادیچ، مربی اسبق دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حامد لک بهترین کسی بود که می‌توانست جانشین بیرانوند شود. به نظرم این حق او است که به تیم ملی دعوت شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ایگور پانادیچ در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: به نظرم بازی بسیار خوب و جذابی را دیدیم. پرسپولیس در این بازی و با وجود نبود چند بازیکن تاثیرگذارش خیلی خوب کار کرد.

میزان نوشت؛ وی افزود: سرخپوشان از اواسط نیمه اول و در نیمه دوم حریف را کاملا در اختیار داشتند و مطمئن هستم که اگر این تیم بعد از گلی که زد گل نمی‌خورد، در نیمه دوم می‌توانست بازی را اداره کند و در نهایت برنده این دیدار باشد.

مربی اسبق دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد حامد لک درون دروازه سرخپوشان گفت: بعد از کار با بیرانوند، لک خیلی من را تحت تاثیر قرار داد. او بدون شک یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و بهترین کسی بود که می‌توانست جانشین بیرانوند شود. به نظرم این حق او است که به تیم ملی دعوت شود.

پانادیچ در پایان خاطرنشان کرد: اولسان در مُشت پرسپولیس بود، اما سرخپوشان از موقعیت‌های خود استفاده نکردند و با ۲ اشتباه جام را تقدیم حریف کره‌ای کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید