ابراهیم صادقی:‌ تیم تارتار همیشه جوانمردانه بازی می کند/ پرسپولیس چیزی از اولسان کم نداشت

سرمربی تیم سایپا گفت: وقتی تیم خوب فوتبال بازی می کند و مسیرش هم درست است، نتیجه اش هم بهتر می شود اما نیاز به صبوری داریم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ابراهیم صادقی در نشست خبری قبل از دیدار با پیکان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم هرچه سریع تر تماشاگران را در ورزشگاه ها ببینیم تا شور و اشتیاق به فوتبالمان بازگردد. سایپا در مسیر پیشرفت است و نقشه راه درستی دارد. وقتی تیم خوب فوتبال بازی می کند و مسیرش هم درست است، نتیجه اش هم بهتر می شود اما نیاز به صبوری داریم.

وی افزود: خوشبختانه صبر در تیم ما وجود دارد اما در دو دیدار اخیر خانگی‌مان که مستحق برد و سوار بر بازی بودیم، نتوانستیم برنده شویم. فوتبال خوب و مالکانه‌ای بازی کردیم که فصل گذشته در آن خیلی ضعف داشتیم. این بحث، امسال تغییر کرده و در مالکیت توپ، جزو تیم‌های برتر هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: در کنار این، نقاط ضعف‌مان را می‌دانیم و روی آن کار می‌کنیم. قطعا در آینده نتایج بهتری هم کسب خواهیم کرد.

صادقی درباره میزان شناخت خود از پیکان توضیح داد: ‌این تیم در فصل جدید با دو سیستم مختلف بازی کرده و می‌دانیم تیمی تاکتیکی است. دیدار فردا برای هر دو تیم نزدیک است و به اصطلاح درگیرانه محسوب می‌شود. امیدوارم کیفیت زمین خوب باشد تا دو تیم بتوانند فوتبال خوبی ارائه بدهند. امیدوارم در کنار فوتبال خوبمان بتوانیم حداکثر امتیاز را مقابل پیکان به دست آوریم که توانایی‌اش را داریم. امیدوارم خدا به ما کمک کند تا فردا روز خوبی برای سایپا باشد.

وی درباره ضعف گلزنی سایپا توضیح داد: سعی کردیم تمرینات روی دروازه را انجام بدهیم تا از این طریق بازیکنان خود را پیشرفت بدهیم. قطعا این ضعف را هم برطرف خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره حساسیت دربی خودروسازان برای مدیران کارخانه‌های ایران‌خودرو و سایپا عنوان کرد: در این 21 سال که من در سایپا هستم، حساسیتی بین مدیران این کارخانه برای بازی ندیده‌ام اما برعکس، مدیران باشگاه پیکان خیلی حساس هستند و می‌خواهند همیشه مقابل سایپا برنده شوند. سال 86 که ما قهرمان لیگ برتر شدیم، مدیرعامل وقت گروه خودروسازی ایران خودرو به رختکن پیکان رفت و در آن مسابقه دو بر صفر شکست خوردیم اما در نهایت قهرمان لیگ برتر شدیم.

صادقی ادامه داد: همیشه آنها حساس‌‌تر بوده و دوست داشتند مقابل سایپا برنده شوند. ما هم سعی کردیم فوتبال خوبی ارائه داده و در کنار آن، نتایج خوبی هم کسب کنیم. اعضای کادر فنی پیکان دوستان ما هستند. تیم مهدی تارتار همیشه فوتبال جوانمردانه‌ای بازی می‌کند و باید از این مربی تشکر کنیم.

وی عنوان کرد:‌ فصل گذشته فوتبال خوب و جوانمردانه نفت مسجدسلیمان که مهدی تارتار سرمربی‌اش بود، سبب شد سایپا در لیگ برتر بماند. شاید برخی علاقه‌ای به افشای آن نداشتند اما وقتی لیگ گذشته تمام شد، هیچ وقت فرصت نشد از تارتار به خاطر فوتبال جوانمردانه تیمش تشکر کنم. حسین معمار، حسین پاشایی و محمدرضا طهماسبی از دیگر دوستان ما در این تیم هستند. همیشه پیکان و سایپا کری دارند اما تعامل خوبی هم بین دو باشگاه وجود دارد. هر دو هم در امر سازندگی به فوتبال ایران کمک می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره دلیل اعتراض‌های مربیان به داوری‌ها عنوان کرد: بخشی از این موضوع به جوان شدن داوران برمی‌گردد که برخی مواقع اشتباهات تأثیرگذاری انجام می‌دهند. بخش دیگری هم مربوط به نداشتن VAR است. دیدیم این سیستم در بازی پرسپولیس مقابل اولسان خیلی تأثیرگذار بود. اگر VAR در کشورمان وجود داشت، نتایج واقعی‌تر بود و حق هیچ تیمی ضایع نمی‌شد. مربیان و تیم‌ها تمرین و تلاش می‌کنند و امیدوارم با اشتباهات داوری نتیجه بازی برای آنها از دست نرود.

وی درباره شکست پرسپولیس مقابل اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر دو پنالتی درست بود و حقی از پرسپولیس ضایع نشد. شاید در دوره قبلی که پرسپولیس به فینال رسید، حریفش فوتبال بهتری بازی کرد اما امسال این تیم از لحاظ فوتبالی چیزی از قهرمان کم نداشت و می‌توانست به قهرمانی برسد.

وی درباره دلیل حضور همزمان این تیم با پیکان در هتل المپیک قبل از برگزاری دیدار فردای دو تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی در شهر قدس برگزار می‌شود، اگر به هتل دیگری می‌رفتیم، مسافت بین هتل و ورزشگاه زیاد می‌شد. برخی مواقع این مسائل پیش می‌اید و مشکلی نیست. معمولا سعی می‌کنیم در یک هتل نباشیم اما این بار استثنا پیش آمد و مشکل خاصی هم پیش نیامد.

 

دیدگاه تان را بنویسید