خطیبی:‌ در نیمه اول موقعیت خطرناکی به پرسپولیس ندادیم/ بازیکنان آلومینیوم می‌توانند کارهای بزرگی انجام بدهند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در شکل دفاعی، تمام بچه‌ها خیلی خوب عمل کردند و به غیر از کرنری که تبدیل به کرنر شد، در نیمه اول موقعیت خطرناکی به پرسپولیس ندادیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس تهران گفت: ما تغییراتی در ترکیب تیم‌مان داشتیم چون نسبت به تیم حریف نفراتمان را انتخاب کردیم. در بخش دفاعی تمام بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و به جز گل پرسپولیس موقعیت آنچنانی خطرناکی به حریف ندادیم. بعد از آن 2 گل زدیم و یکی دو موقعیت گل داشتیم که به ثمر ننشست. سعی کردیم در نیمه اول شکل دفاعی را حفظ کنیم اما در نیمه دوم تغییر تاکتیکی دادیم و نفراتمان را جا به جا کردیم تا نتیجه را حفظ کنیم.

او ادامه داد: پرسپولیس دفاع راست و چپ خود را رها کرده بود و می‌خواستیم از آن قسمت استفاده کنیم. در ابتدای نیمه دوم این کار را خوب انجام ندادیم اما در بقیه زمان بازی این کار خوب انجام شد. می‌توانستیم حتی گل‌های سوم و چهارم را بزنیم ولی به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با غیرت بازی کردند. به مردم اراک هم تبریک می‌گویم چون اولین بازی تاریخ این تیم با پرسپولیس را با سربلندی تمام کردیم. از فردا برای بازی بعدی تمرین می‌کنیم و ان شاالله به این روند ادامه می‌دهیم.

خطیبی درخصوص اینکه پرسپولیس را آنالیز کرده بودند، گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد ولی ما آنها را خوب آنالیز کردیم. می‌دانستیم آنها در کانال‌ها خوب کار می‌کنند و خوب شوت می‌زنند به همین دلیل این کانال‌ها را بستیم و اجازه فرصت به آنها را ندادیم. در مجموع در کار دفاعی خوب بودیم.

در نیمه دوم مانند بازی با گل گهر عقب کشیدید؟ خطیبی در این باره عنوان کرد: در بازی با سیرجان هم عالی بازی کردیم و نیمه دوم امروز هم یک ربع آخر می توانستیم به گل برسیم و فکر می کنم که اصلا چنین مواردی نیست و فقط مقابل ذوب آهن و استقلال اینطور بودیم که شکل بازی تیم بهم ریخته بود.

بعد از گل اول پرسپولیس خیلی آرامش داشتید. خطیبی درباره این سوال گفت: دقیقه 6 بازی گل زدند و 84 دقیقه مانده بود. به بازیکنانم ایمان دارم و آنها کارهای بزرگی انجام می دهند. مطمئن باشید و این صحبتی که می‌کنم را در آینده به آن می‌رسید.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در واکنش به اینکه یحیی گل محمدی گفت تیمش تنها دو موقعیت داشته، گفت: ما هم به آنها موقعیت ندادیم. انها هم موقعیت نداشتند اما در نیمه دوم دو سه موقعیت داشتیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید