کارشناس داوری دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس

حیدر سلیمانی ، کارشناس داوری فوتبال ایران درباره قضاوت داور دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس گفت:‌ پاکدل از شروع مجدد بازی جلوگیری می‌کرد که باید به سود پرسپولیس خطا اعلام می‌شد. پاکدل مقصر این اتفاق بود و به درستی اخطار گرفت. لک هم شیطنت کرد و کاظمی به او کارت زرد داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حیدر سلیمانی درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار آلومینیوم اراک و پرسپولیس اظهار داشت: کاظمی قضاوت خوبی کرد و بازی صحنه مشکوکی نداشت. این روزها نیمکت‌نشینان تیم‌ها خیلی به داوری اعتراض می‌کنند و داور بیشتر در کنار زمین به افراد اخطار می‌داد.

تسنیم نوشت؛ این کارشناس ادامه داد: در نیمه دوم در محوطه جریمه پرسپولیس اتفاقی افتاد که مدافع پرسپولیس ابتدا توپ را زد. بازیکنان آلومینیوم اعتقاد به پنالتی داشتند که این صحنه اصلاً پنالتی نبود.

وی درخصوص درگیری  حامد لک و حامد پاکدل خاطرنشان کرد: پاکدل از شروع مجدد بازی جلوگیری می‌کرد که باید به سود پرسپولیس خطا اعلام می‌شد. پاکدل مقصر این اتفاق بود و به درستی اخطار گرفت. لک هم شیطنت کرد و کاظمی به او کارت زرد داد. اگر داور می‌خواست مستقیماً به لک اخطار بدهد، باید پنالتی می‌گرفت و کاظمی به درستی به هر دو نفر کارت زرد داد. داور در دقیقه 47 بازی ضربه دروازه اعلام کرد که با نظر داور پشت دروازه، کرنر اعلام شد. اخطارهای داده شده توسط کاظمی هم درست بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید