رکوردهایی که برای تیم یورگن کلوپ شکست؛ برنلی همه چیز را خراب کرد

دیشب در چارچوب لیگ برتر فوتبال انگلیس لیورپول در خانه خود مقابل برنلی مغلوب شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس بازی خانگی را مقابل برنلی واگذار کرد.

در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم تیم برنلی به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. 10 نکته از شکست شاگردان یورگن کلوپ را مشاهده می‌کنید:

* لیورپول در ۴۵ دقیقه نخست مقابل برنلی ۱۳ شوت به سمت دروازه داشت ؛ این بیشتر تعداد شوت آنها بدون گلزنی در نیمه نخست یک مسابقه از زمان بازی با لستر سیتی در سال ۲۰۱۷ بود.

* لیورپول در این فصل، ۲ گل از روی نقطه پنالتی در آنفیلد دریافت کرده است (ساندر برگه و اشلی بارنز). قرمزها پیش از این فصل، تحت هدایت کلوپ تنها ۲ گل پنالتی در دیدارهای خانگی لیگ برتر دریافت کرده بودند.

* لیورپول برای اولین بار از آپریل ۲۰۱۷ در ورزشگاه آنفیلد در لیگ برتر شکست خورد تا رکورد ۶۸ بازی متوالی بدون شکست آنها در خانه به پایان برسد. بهترین رکورد شکست ناپذیری در بازیهای خانگی تاریخ لیگ برتر مربوط به چلسی مورینیو است (۸۶ بازی).

* لیورپول برای اولین بار از سال ۲۰۰۰ در چهار دیدار متوالی در لیگ موفق به گلزنی نشد. این برای نخستین از سال ۲۰۰۶ است که تیم های تحت هدایت کلوپ چنین آماری را به ثبت می‌رسانند (ماینتس).

* از فصل ۲۰۱۷/۱۸ به بعد، برنلی تنها تیمی است که در خانه‌ی ۲ مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به پیروزی دست پیدا می‌کند (چلسی در استمفورد بریج و لیورپول در آنفیلد).

* برنلی برای اولین بار از سال ۱۹۷۴ موفق به شکست لیورپول در آنفیلد شد.

* بیشترین کلین شیت در لیگ برتر از آغاز فصل گذشته تاکنون:

ادرسون مورائس (۲۶)

نیک پوپ (۲۲)

کسپر اشمایکل (۲۰)

* اشلی بارنز به رکورد ۱۰۰ گل زده با پیراهن باشگاه برنلی رسید.

* مربیان تیم میهمان که از زمان انتصاب یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول، موفق به شکست این تیم در آنفیلد در لیگ برتر شدند:

آلن پاردیو (۲۰۱۵)

لویی فن خال (۲۰۱۶)

پل کلمنت (۲۰۱۷)

سم آلردایس (۲۰۱۷)

شان دایچ (۲۰۲۱)

* تا پیش از بازی شب گذشته، برنلی تنها تیم این فصل بود که در دیدارهای خود از دقیقه ۸۰ به بعد گلزنی نکرده بود. اشلی بارنز با گشودن دروازه لیورپول در دقیقه ۸۳ به این آمار پایان داد.

دیدگاه تان را بنویسید