صعود پردرسر اما پرگل لیورپول در جام حذفی با شکست استون ویلای کوچک!

تیم لیورپول با غلبه بر استون ویلا به دور بعد جام حذفی انگلیس صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، لیورپول که در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته بود، امشب و با ارائه نمایشی خوب در نیمه دوم آستون ویلا را شکست داد و به دور بعدی جام حذفی راه یافت.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه چهارم به گل اول دست یافت. ارسال جونز از سمت راست با ضربه سر دقیق سادیو مانه همراه شد و لیورپول به گل اول دست یافت.

دقایقی بعد لیورپول تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم پیش رفت اما این اتفاق رخ داد. ابتدا ضربه زمینی جونز با عکس العمل اونودی همراه شد و در ریباند این دروازه بان جوان به زیبایی ضربه سادیو مانه از سمت راست را نیز مهار کرد.

اما در دقیقه 40 آستون ویلا به گل مساوی دست یافت. روی پاس عمقی رووه، لویی باری در موقعیتی تک به تک قرار گرفته و توانست با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل تساوی ویلا را وارد دروازه لیورپول کند. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

اما لیورپول نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در نهایت در دقیقه 59 به گل دوم دست یافت. پاس به بیرون مینامینو با ضربه زمینی و دقیق جینی واینالدوم همراه شد و لیورپول از حریف پیش افتاد.

اما لیورپول خیلی سریع و در دقیقه 63 به گل سوم هم رسید. ارسال ژردان شقیری از پشت محوطه دقیق بود و سادیو مانه با ضربه سر موفق شد باز هم دروازه ویلا را باز کند.

در دقیقه 65 شکیری باز هم در نقش گلساز ظاهر شد و این بار پاس او در محوطه به محمد صلاح رسید تا او با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه گل چهارم را نیز به ثمر برساند. در ادامه و در دقایق باقیمانده حملات لیورپول منتج به گلزنی نشد و در نهایت مرسی سایدی ها با نتیجه 1-4 ویلا را شکست دادند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید