طارمی، بیرانوند و عابدزاده نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا+ لینک نظرسنجی

کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزدهای کسب عنوان بهترین لژیونر آسیا را معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به معرفی 10 لژیونر برتر هفته گذشته فوتبال آسیا پرداخت که نام‌های علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده و مهدی طارمی میان گزینه‌ها دیده می‌شود.

درخصوص این سه لژیونر فوتبال ایران نوشت، دروازه‌بان تیم ملی ایران در ابتدای فصل در رویال آنتورپ مجبور به صبر کردن بود اما روز یکشنبه بهترین نمایش خود را ارائه کرد و در پیروزی یک بر صفر تیمش، بهترین بازیکن زمین لقب گرفت. خنت نتوانست راهی برای عبور از سد دروازه‌بان پیشین پرسپولیس پیدا کند؛ کسی که اولین کلین‌شیت اروپایی خود را ثبت کرد.

امیر عابدزاده با داشتن یکی از بهترین نمایش‌های دروازه‌بانان آسیایی، با مهارهای خود توانست سه امتیاز حیاتی برای ماریتیمو مقابل گیل‌ویسنته به ارمغان بیاورد. با احتساب دیدار تیم ملی ایران برابر بوسنی و هرزگوین، عابدزاده در هشت بازی گذشته خود موفق به ثبت پنج کلین‌شیت شد.

طارمی، مهاجم آماده ایرانی پورتو در دیدار «اوکلاسیکو» یک پاس گل داد اما شوتش به هم‌تیمی خود یعنی موسی مارگا برخورد کرد و به‌منزله یک گل توسط طارمی بود. او در پنج بازی اخیر خود، پنج بار گلزنی کرد و دو پاس گل داد. با این حال بازی مقابل بنفیکا به دلیل کارت قرمزی که در چالش دیرهنگام بازی و به کمک VAR داده شد، 15 دقیقه زودتر برای طارمی به پایان رسید. (لینک نظرسنجی)

دیدگاه تان را بنویسید