پورتو بدون طارمی کامبک خورد و فینالیست نشد

پورتو در غیاب ملی‌پوش ایرانی خود پیروزی مقابل اسپورتینگ لیسبون را با شکست عوض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در دیدار آغازین مرحله نیمه نهایی لیگ‌کاپ پرتغال، تیم پورتو که مهدی طارمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، از ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه شب مقابل تیم اسپورتینگ لیسبون قرار گرفت.

پورتو در دقیقه ۷۹ توسط موسی مارگا دروازه اسپورتینگ لیسبون را باز کرد تا این گل آنها را در آستانه پیروزی در این مسابقه حساس و صعود به فینال لیگ‌کاپ پرتغال قرار دهد.

در لحظات پایانی مسابقه سرنوشت برای یاران طارمی عوض شد و اسپورتینگ لیسبون در دقایق ۸۶ و ۴+۹۰ با دو گل جوین کابرال، مهاجم تعویضی خود توانست باخت را با برد عوض کند.

تلاش بازیکنان پورتو در دو دقیقه پایانی برای فرار از  شکست مقابل اسپورتینگ لیسبون ثمری نداشت تا یاران طارمی با باخت ۲ بر یک برابر حریف خود از راهیابی به فینال لیگ‌کاپ پرتغال باز بماند.

پورتو که در هفته چهارم لیگ برتر پرتغال به تساوی ۲ بر ۲ مقابل اسپورتینگ لیسبون رسیده و در این رقابت‌ها با ۴ امتیاز کمتر نسبت به حریفش در رده دوم جدول جای دارد، در لیگ‌کاپ هم نتوانست از پس اسپورتینگ بربیاید و نتیجه را واگذار کرد.

غیبت مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که در بازی‌های اخیرشان با گلزنی، پاس گل و گرفتن پنالتی فوق‌العاده کار کرده بود، تاثیر زیادی در باخت تیمش برابر اسپورتینگ داشت و شاید اگر او در دیدار با بنفیکا بی‌احتیاطی نمی‌کرد و اخراج نمی‌شد، می‌توانستند در حضور او فینالیست شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید