رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از فدراسیون بولینگ و بیلیارد: باید به دنبال آرامش و پرهیز از تنش در ورزش باشیم

رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیات اجرایی و جمعی از مدیران کمتیه ملی المپیک در سومین بازدید امروز خود بعد از ژیمناستیک و هاکی از فدراسیون بولینگ و بیلیارد بازدید کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ این بازدید که با حضور دکتر صالحی امیری ، کیکاوس سعیدی ، علیرضا رحیمی ، عبدی افتخاری ، مجید شایسته ، هادی ساعی ، فرخی،  پیمان فخری ، بهدادسلیمی و سید محسن میر برگزار گردید ، در ابتدا هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ضمن تشکر از اعضای هیات اجرایی برای این حضور و آشنایی با این رشته ورزشی مقدمه ای در خصوص آشنایی با این رشته ورزشی بیان نمود و توضیحاتی از طرح های در دست اجرای خود ارائه کرد.

هاشم اسکندی تصریح کرد:اتفاق خوبی که در این سالها افتاد این بود که  ایران از رنک ۴۲  در جهان به جایگاه دوم  در بخش مردان و نهم در بخش زنان ارتقا پیدا کرد همچنین  ثبت لباس مشخص برای بانوان با تایید فدراسیون جهانی اتفاق مهمی دیگری بود که افتاد و از این پس حضور بانوان با این لباس که بر اساس استاندارهای فرهنگی و مذهبی می باشد امکان پذیر شد . در تمام ۳۱ استان ما این رشته را فعال کردیم ونزدیک به ۳۰۰۰ مجموعه ورزشی در کشور داریم . 
 
سپس رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از مجموعه خانواده بولینگ و بیلیارد ، علت اصلی حضور در این فدراسیون را تقدیر و تشکر از عوامل زحمتکش فدراسیون  دانست چرا که آقای اسکندری مدیر موفقی  است و تا روزی که هست موفق خواهد بود و رسالت ما حمایت از مدیران خوب و برجسته است . 
 
صالحی امیری تصریح کرد:این رشته به لحاظ ماهیت روان شناسی و آرامش بخشی آن می تواند مورد توجه قرارگیرد و گسترش یابد در سطح محله ، شهر و ... که خوشبختانه کارنامه این فدراسیون بسیار درخشان بوده است ،من معتقدم باید به دنبال آرامش و پرهیز از تنش در ورزش باشیم ، کمیته المپیک ، وزارت ورزش و فدراسیونها باید با این سیاست حرکت کنند .ما باید بسترهای لازم را برای امنیت و آرامش در میادین و فدراسیونها ایجاد کنیم.
 
وی در خاتمه خاطر نشان کرد:امیدوارم با ثبات فعلی که در فدراسیون ایجاد شده  بتواند این مجموعه به مسیر خودش برای رسیدن به هدف ادامه دهد ما هم حمایت خواهیم کرد.

در پایان با نظر مثبت دکتر صالحی امیری و تایید اعضای هیات اجرایی حاضر در این نشست مبلغ 200 میلیون تومان کمک هزینه به این فدراسیون تعلق گرفت .

 

دیدگاه تان را بنویسید