برنامه کیومرث هاشمی برای فوتبال ایران

کیومرث هاشمی ، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: برنامه تحول آفرین در حال آماده‌سازی است و قطعا در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد. چیزی که فوتبال کشور نیاز دارد همدلی، وحدت و همراهی جامعه فوتبال و استفاده از ایده‌های نو است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، کیومرث هاشمی، نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که امروز در انتخابات این فدراسیون نام‌نمویسی کرد، گفت: بعد از گذشت 5 سال از دوره مدیریتی فدراسیون فوتبال، فرآیند انتخابات با تصویب اساسنامه شروع شد و ما هم نام‌نویسی کردیم. من از جنس ورزش هستم و 35 سال سابقه مدیریت دارم. به عنوان یک کارمند ساده کار کردم و هیات‌ها، باشگاه‌ها و ادارات کل را می‌شناسم. امیدوارم این تجربیات باعث شود با همدلی و همراهی جامعه فوتبال به خصوص اعضای مجمع، به موفقیت برسیم.

او ادامه داد: برنامه تحول آفرین در حال آماده‌سازی است و قطعا در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد. چیزی که فوتبال کشور نیاز دارد همدلی، وحدت و همراهی جامعه فوتبال و استفاده از ایده‌های نو است.

این نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: با چالش‌های زیادی مواجه هستیم که منابع مالی بزرگترین چالش ورزش و فوتبال کشور است که امیدوارم با همت و تلاش مجموعه فدراسیون، رسانه‌ها، مجلس انقلابی و دولت و همینطور بخش خصوصی بتوانیم این چالش‌ها را برطرف کنیم.

هاشمی به پرداخت نشدن حق پخش تلویزیونی اشاره کرد و گفت: ان‌شاء‌الله بتوانیم با کمک رسانه‌ها، مجمع تشخیص مصلحت نظام و سازمان صداوسیما مشکل حق پخش را حل کنیم و عمده مشکلات اقتصادی باشگاه‌ها به نوعی حل شود. البته اعتقاد دارم که فوتبال کشور باید در بخش مالی خود مستقل شود. ما روی ردیف‌های بودجه فکر می‌کنیم.

او در واکنش به بدهی‌های این مجموعه به ویلموتس و سایر بخش‌ها گفت: منتظر آرا هستیم. ما یک سری مطالبات از فیفا داریم که به خاطر شرایط ظالمانه تحریم، این مشکلات به وجود آمده اما با رفع موانع، مشکلات مالی هم برطرف می‌شود. تیم‌های ملی قوی و لیگ باکیفیت خیلی مهم است که باید در دستور کار قرار گیرد. باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال به عنوان بازوان فدراسیون فوتبال از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید آموزش مدیران، مربیان و داوران در سطح بین‌المللی در دستور کار قرار گیرد تا منابع انسانی بسیار خوبی داشته باشیم. خیلی از ظرفیت‌های فوتبالی ما هستند باید وارد عرصه فوتبال شوند. هیات‌ها و بزرگان فوتبال باید در راس هرم فوتبال قرار گیرند. به هر حال این افراد اسطوره‌های ما هستند. حفظ حرمت این افراد برای ما واجب است.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید