حضور یک روحانی برای ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال+عکس و فیلم

فردی ناشناس برای ثبت نام ریاست فدراسیون وارد ساختمان سئول شد.

لینک کوتاه کپی شد

گروه ورزشی جی پلاس، مونا کلهران مقدم؛ فردی با نام ستار عبدی پور که به گفته خودش در استان البرز کار فرهنگی  انجام داده و نویسنده کتاب‌های دیپلماسی فرهنگی در فوتبال و فوتبالیست‌های آسمانی بوده برای ثبت نام ریاست این فدراسیون وارد ساختمان خیال سئول شد.

ستار عبدی پور در این باره گفت: من برای ریاست فدراسیون ثبت نام کردم. من سابقه مدیریت ورزشی و دوره مربی گری هم دارم و اگر خداوند توفیق دهد بتوانیم در زمینه فوتبال کار کنیم. سابقه فرهنگی و مربی گری در استان البرز داریم و کارهای لازم برای امضای مجمع را گرفته ایم. کتاب های هم با عناوین "فوتبالیست آسمانی"، "دیپلماسی فرهنگی در فوتبال" چاپ کردیم. هرکاری مبنای آن بر پاکی و صداقت باشد را می توان انجام داد.  امروز فدراسیون فوتبال مبنایش بر صداقت باشد رشد آن هم انجام می شود.

او اعلام کرد نواب رئیس  خود را هم اعلام می کند.

در حالی که او هیچ سابقه فوتبالی ندارد مشخص نیست چگونه موفق به ثبت نام شده است! البته در ابتدای مصاحبه او کاندیداتوری در هیات رئیسه را تایید می کند اما بعد اعلام می کند برای ریاست فدراسیون آمده است!

در واقع هنوز مشخص نیست که او برای چه عنوانی ثبت نام کرده و اصلا چگونه امضای و معرفی نامه را هم داشته است. عبدی پور هم چنین صحبتی از نواب رئیس خود نکرد در حالی که در زمان ثبت نام باید مشخص شود!

 

وی گفت: به عنوان یک‌ایرانی احساس وظیفه کردم که در انتخابات شرکت کنم و نواب پیشنهادی‌ام را هم بعدا اعلام می‌کنم. 

حجم ویدیو: 10.65M | مدت زمان ویدیو: 00:02:09 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید