کریم بنزما در خطر پنج سال حبس

دادستانی منطقه ورسایس امروز اعلام کرد که کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به اتهام مشارکت در اخاذی از هم تیمی سابقش در تیم ملی یعنی ماتیو والبوئنا باید به دادگاه برود. مهاجم رئال مادرید ممکن است که با پنج سال حبس یا 750 هزار یورو جریمه بر اساس قوانین دادگاه مواجه شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، رادیو مونته کارلو اسپورت گزارش داده است که دادگستری فرانسه حالا بنزما را به صورت غیرمستقیم در اخاذی متهم کرده است. ملی پوش فرانسوی حالا باید به دادگاه برود و اگر محکوم شناخته شود هم به زندان نمی رود چرا که اولین باری است که در دادگاه حضور پیدا می کند و به جای زندان مجبور خواهد شد که 750 هزار یورو جریمه بپردازد و حکم حبس وی از حالت قطعی به حالت تعلیقی در می آید.

در حال حاضر کریم بنزما تا زمانی که دادگستری چیزی اعلام نکند، بی گناه شناخته می شود. اما اگر محکوم شناخته شود، به شهرت و اعتبار حرفه ای او لطمه خواهد خورد. رادیو مونته کارلو گزارش داده است که اگر بنزما محکوم شود، نمی تواند در فرانسه  به عنوان مربی فعالیت کند چرا که بر اساس قوانین فرانسه، افرادی که در دادگاه مجرم شناخته می شوند، از برخی از فعالیت های اجتماعی محروم خواهند شد. 

بنزما در حال حاضر پنج سال است که از حضور در تیم ملی فرانسه محروم شده است. ماجرا از جایی آغاز شد که گروهی از دوستان کریم، فیلمی از زندگی شخصی والبوئنا ضبط کردند و می خواستند از این هافبک اخاذی کنند. بنزما نیز به عنوان واسطه وارد ماجرا شد و با والبوئنا تماس گرفت تا مبلغ مذکور را به حساب مجرمان بپردازد. به همین خاطر  مهاجم رئال مادرید حالا به مشارکت در اخاذی متهم شده و باید به دادگاه برود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید