پورموسوی:‌ برای تیم شدن نیاز به زمان داریم/ کارشناسان موجب دلسردی مردم نشوند

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: برای تیم شدن نیاز به زمان داریم قبول داریم هرچند که در بخش‌هایی مشکل داریم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیروس پورموسوی پس از پیروزی بر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت:به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که امروز با تمام وجود بازی کردند. آنها به عشق هواداران تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا 3 امتیاز شیرین را به مردم آبادان هدیه دهند. قبل از اینکه وارد بحث فنی شوم می‌خواهم گله هواداران‌مان را به گوش فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته داوران و همه افرادی که از روزی که من وارد این شهر شدم مقداری احساسی نسبت به عملکرد ما صحبت می‌کنند.

وی افزود: ما کارمان را شروع کرده‌ایم. تقاضا می‌کنم اجازه دهید کارمان را بکنیم، چون تا پایان فصل زمان زیادی داریم. همه باید صبوری کنند؛ انها با صحبت‌هایی که در تلویزیون و پشت میکروفن‌ها مطرح می‌کنند به مردم هیجان داده و موجب دلسردی آنها می‌شوند. اجازه دهید مردم از نتایج تیم ما خوشحال باشند. برای تیم شدن نیاز به زمان داریم. می‌دانیم که در بخش‌هایی ایراد داریم، اما با چنین لیگ فرسایشی توانستیم تیم خوبی جمع کنیم. بومی و جوانی تیم ما، همه را به آینده امیدوار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: به همه کارشناسان احترام می‌گذارم  و از آنها می‌خواهم موجب دلسردی مردم نشوند. همه ما باید به آینده امیدوار باشیم. هواداران گله دارند که فدراسیون باید نگاه بهتری به تیم ما داشته باشد. این تیم تنها عشق مردم آبادان است. ما اهل بیانیه صادر کردن قبل و بعد از بازی نیستیم و این موضوع را ثابت کرده‌ایم. بارها گفته‌ایم که ایرادها و اشتباهات بخشی از فوتبال است، اما تکرار آنها ما را نگران می‌کند. امیدوارم فدراسیون بخاطر دل هواداران نفت آبادان دقت نظر بیشتری داشته باشد.

پورموسوی درمورد کم گل زدن تیمش، گفت: در نشست خبری قبل از بازی گفتم که ما مصدوم و محروم نداریم، اما امروز 4 بازیکن ما به دلیل سرماخوردگی نتوانستند تیم ما را همراهی کنند. طالب ریکانی با شرایط سختی بازی کرد. به بازیکنانی که روی نیمکت داریم اعتقاد داریم و امروز هم به آنها فرصت دادیم. حریف هم سرسخت بود و به حسینی تبریک می‌گویم. بازی تیم حریف قابل پیش بینی بود و به همین دلیل فرصت‌های خبوی خلق کردیم. باید در زدن توپ‌های آخر هم بیشتر کار کنیم.

وی درخصوص فاصله کم مسابقات خاطرنشان کرد: یکی از گله‌های من همین بود که فرصت ریکاوری نداریم. قبل از هر مسابقه تنها یک جلسه تمرین می‌کنیم. حالا بعد از بازی با نساجی ما 15 روز بازی نکردیم و با این شرایط تیم ریتم خود را از دست می‌دهد. از فدراسیون درخواست کردیم که متاسفانه با ما همکاری نکردند و جواب نامه ما را ندادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید