کلاهبرداری میلیاردی از مردم با سیگنال فروشی برای بورس!

مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس گفت: برخی افراد در فضای مجازی مدعی هستند اطلاعاتی دارند و آنها را با نرخ‌های مختلف می‌فروشند. سیگنال‌فروشان قیمت‌ها را بر مبنای اطلاعات طبقه‌بندی تعیین می‌کنند مثلا سیگنال نقره‌ای، طلایی و ویژه. این افراد هیچ دانشی از بازار ندارند و فقط به برخی اطلاعات نهانی دسترسی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمدعلی شیری‌زاده، مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس گفت: سیگنال‌فروشی اصطلاحی است که در محافل بورسی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در بازار معادل فارسی آن خبر فروشی می‌شود.

برخی افراد در فضای مجازی مدعی هستند اطلاعاتیدارند و آنها را با نرخ‌های مختلف می‌فروشند. سیگنال‌فروشان قیمت‌ها را بر مبنای اطلاعات طبقه‌بندی تعیین می‌کنند مثلا سیگنال نقره‌ای، طلایی و ویژه.

این افراد هیچ دانشی از بازار ندارند و فقط به برخی اطلاعات نهانی دسترسی دارند. سرمایه‌گذاران فراموش نکنند اگر این سیگنال‌ها ارزشمند و واقعی باشد، فرد به جای فروش خودش از آن استفاده می‌کند و سودی بسیار بالاتر از درآمد سیگنال‌فروشی کسب می‌کند.

امروز از اداره آگاهی اراک اعلام کردند فردی با عنوان سیگنال فروشی از مردم 8 میلیارد تومان کلاهبرداری‌ کرده که همه این وجوه پس‌اندازهای خرد مردم بوده و الان پاسخ‌گو نیست، این فرد سیگنال‌فروش از طریق کانال تلگرامی بوده، چنین شکایت‌هایی در سازمان بورس زیاد است./ فرابورس

  • علی اکبر ارسالی در

    مدیریت ضعیف بورس و دستکاری دولت رو گردن سیگنال فروشها نندازید اتفاقا اونا خوب سود میدن راهنمای میکنن تشویق میکنن به سرمایه گذاری در بورس .

دیدگاه تان را بنویسید