ربیع خواه:‌شهادت حاج قاسم سلیمانی برای مردم ایران افسانه‌ای شد

بازیکن آلومینیوم اراک گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی جزو افرادی است که شهادتش برای مردم ایران افسانه‌ای شد. جایگاهی که ایشان در قلب مردم ما دارد را هیچ چیزی نمی‌تواند از بین ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علاقه به سردار شهید قاسم سلیمانی نه تنها در بین مردم عادی جامعه بلکه در بین چهره‌های مشهور در حوزه‌های مختلف مانند ورزش و به خصوص فوتبال به روشنی دیده می‌شود. ورزشکاران سرشناس علاقه و ارادت خودشان را به این شهید والا مقام پنهان نمی کنند.

فارس نوشت؛ محسن ربیع خواه هافبک اسبق پرسپولیس و فعلی آلومینیوم اراک که سوای قابلیت‌های فنی از نظر شخصیتی نیز جایگاه ویژه‌ای بین اهالی فوتبال دارد، به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها (مرد میدان) گفت: حاج قاسم سلیمانی، چه عده‌ای بخواهند و چه نخواهند، جزو قهرمانان این کشور است. او جزو افرادی است که شهادتش برای مردم ایران افسانه‌ای شد. جایگاهی که ایشان در قلب مردم ما دارد را هیچ چیزی نمی‌تواند از بین ببرد. شهید سلیمانی واقعا دوست داشتنی بود.

ربیع‌خواه تصریح کرد: کسانی که به دنبال از بین بردن یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی هستند موفق نخواهند بود چون جزو اسطوره‌ها و قهرمان‌های کشورمان است. او افسانه‌ای شد. زندگی ساده‌ای داشت و از تجملات به دور بود. این موضع برای من خیلی جالب و قابل توجه است و بهترین الگویی است که می‌توان از زندگی ایشان گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید