تمام حواشی دیدار گل گهر و استقلال؛

از قهر منشا تا حضور هواداران در پشت بام+ عکس و فیلم

پس از اعلام پنالتی به سود گل‌گهر، گادوین منشا توپ را در اختیار گرفت تا پنالتی بزند اما قلعه‌نویی اجازه این کار را به وی نداد و زنده روح با ایستادن پشت توپ آن را به گل اول تیم میزبان تبدیل کرد. البته این موضوع سبب دلخوری منشا شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ امروز (چهارشنبه) تیم های گل گهر  واستقلال از ساعت 16:20 به مصاف هم  رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

*سهید الهویی، دستیار امیر قلعه‌نویی در نیمه دوم به دلیل اعتراض به داور کارت زرد دریافت کرد.

*در صحنه‌ای از نیمه دوم این بازی برخورد یونس شاکری با محمد حسین مرادمند، با مصدومیت جزئی مدافع آبی‌پوشان از ناحیه صورت همراه شد.

*در دقیقه 77 برخورد محمد دانشگر با محسن کریمی درون محوطه جریمه استقلال سبب اعلام پنالتی برای گل‌گهر شد اما کارت نگرفتن مدافع استقلال و اخراج نشدن وی از زمین سبب شد نیمکت نشین‌های تیم میزبان به داور اعتراض کنند. 

* پس از اعلام پنالتی به سود گل‌گهر، گادوین منشا توپ را در اختیار گرفت تا پنالتی بزند اما قلعه‌نویی اجازه این کار را به وی نداد و زنده روح با ایستادن پشت توپ آن را به گل اول تیم میزبان تبدیل کرد. البته این موضوع سبب دلخوری منشا شد.

* برخی طرفداران با حضور در پشت بام ساختمان‌های اطراف ورزشگاه امام علی(ع) مشغول تماشای این دیدار شدند که در میان آنها تعدادی خانم هم حضور داشتند.

*تعلل مدافعان و دروازه‌بان استقلال در دقیقه 82 روی ارسال تیم گل‌گهر سبب شد محمود فکری با صدای بلندی به شاگردانش اعتراض کند.

*سبحان خاقانی که در دقیقه 75 جانشین مهدی قایدی شده بود در دقیقه 90 به دلیل مصدومیت جای خود را به متین کریم زاده داد.

*در دقیقه 92 یک توپ اضافی به داخل زمین پرتاب شد که شوت کردن این توپ از سوی علیزاده به بیرون زمین سبب شد اکبریان وی را با کارت زرد جریمه کند. البته این موضوع تنش‌هایی را بین کادرفنی دو تیم به وجود آورد تا جاییکه سرپرست‌های استقلال و گل گهر با هم به شکل لفظی درگیر شدند.

* این بازی در نهایت با برتری دو بر یک استقلال پایان یافت.

* یونس شاکری و بهنام برزای در پایان بازی با وریا غفوری و برخی بازیکنان دیگر استقلال درگیر شدند.

*ارسلان مطهری در انتهای دیدار با علیرضا حقیقی خوش و بش کرد.

*محمود فکری هم با حضور در وسط زمین با تیم داوری دست داد  و به بازیکنان دو تیم خسته نباشید گفت.

*در سوی مقابل کادرفنی گل گهر اعتراض شدیدی به داور داشتند که سیامک قلیچ خانی و حسین ترابپور از آنها خواستند به رختکن بروند.

*در پایان این دیدار برخی افراد متفرقه با حضور درومن زمین با رشید مظاهری عکس سلفی گرفتند.

*سبحان خاقانی لنگ لنگان به سمت نیمکت استقلال می‌رفت و به نظر می‌رسید مصدومیت وی جدی است.

* پیش از شروع دیدار گل‌گهر و استقلال بازیکنان، کادرفنی و عوامل دو تیم یک دقیقه سکوت کردند.

* بازیکنان تیم میزبان با پیراهن‌های مشکی منقش به عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم قبل بازی شرکت کردند تا از این طریق به وی ادای احترام کرده باشند.

*کادرفنی دو تیم قبل بازی خوش و بش گرمی با هم داشتند.

*محسن کریمی، بهنام برزای و میلاد زکی پور که سابقه حضور در استقلال را دارند به سمت نیمکت این تیم رفته و ضمن خوش و بش با نفرات روی نیمکت از محمود فکری رخصت گرفتند.

* در دقیقه 4 این بازی علیرضا حقیقی با اشتباهی عجیب در شرایطی که قصد دریبل زدن ارسلان مطهری را داشت، روی مهاجم استقال خطا کرد. اکبریان ابتدا این حرکت را پنالتی اعلام نکرد و دستور به ادامه بازی داد اما با اعتراض استقلالی‌ها تصمیم خود را تغییر داد.

* در این لحظه بازیکنان گل‌گهر سعی در جلب رضایت داور برای ادامه بازی داشتند و همین امر سبب درگیری محمد دانشگر با علیرضا ابراهیمی شد. در نهایت اکبریان با دور کردن نفرات دو تیم و مشورت با داور پشت دروازه برای استقلال اعلام پنالتی کرد.

*امیر قلعه نویی در دقیقه 9 به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شد.

*مهدی قائدی با گلزنی در این مسابقه نخستین گل خود در لیگ دهم را برای استقلال در هفته دهم به ثمر رساند.

*دانشگر پس از دریافت کارت زرد در دقیقه 15 با عصبانیت به اکبریان معترض شد.

*تقدیر از علیرضا ابراهیمی مدافع گل‌گهر به‌خاطر استفاده از تی شرت با عکس حاج قاسم سلیمانی در تمام بازی‌های که برای گل‌گهر به میدان رفته است.

 

 ترکیب تیم فوتبال استقلال

 

*رشید مظاهری، حسین مردامند، محمد دانشگر، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، سید احمد موسوی، ووریا غفوری، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قائدی

 

ترکیب تیم فوتبال گل گهر

 

*علیرضا حقیقی، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمد زنده روح، منشا

 

لیست بازیکنان اصلی و ذخیره گل گهر-استقلال

 

لیست بازیکنان اصلی و ذخیره گل گهر و استقلال

 

 گرم کردن بازیکنان تیم  گل گهر پیش از دیدار با استقلال

گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از دیدار با گل گهر

دیدگاه تان را بنویسید