پرسپولیس با ۶ روز استراحت به داربی می‌رسد

پرسپولیسی‌ها پیش از انجام داربی، در تاریخ ۱۶ دی بازی خود مقابل سپاهان را انجام می‌دهند و با ۶ روز استراحت به داربی می‌رسند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان تاریخ بازی رفت استقلال و پرسپولیس تهران مشخص شد. بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، داربی رفت لیگ بیستم از ساعت ۱۶:۳۵ روز دوشنبه، بیست‌ودوم دی‌ ماه برگزار می‌شود.

بنابراین برنامه پرسپولیسی‌ها پیش از انجام داربی، در تاریخ ۱۶ دی بازی خود مقابل سپاهان را انجام می‌دهند و با ۶ روز استراحت به داربی می‌رسند. استقلال هم روز ۱۵ دی با آلومینیوم مسابقه دارد و یک هفته تا داربی زمان آماده‌سازی خواهد داشت. با توجه به برنامه جدید باز هم یک بازی معوقه در لیگ داریم که آن مسابقه حساس گل‌گهر - پرسپولیس در ورزشگاه امام علی(ع) در سیرجان است که قرار بود هفته دهم برگزار شود اما این مسابقه هم به تعویق افتاده در حالی که سایر بازی‌های این هفته برگزار خواهد شد. البته پرسپولیس همزمان با برگزاری مسابقات هفته دهم بازی‌های معوقه با سپاهان را برگزار خواهد کرد.

دو تیم پرسپولیس و استقلال بعد از داربی دو مسابقه سخت مقابل تراکتور و فولاد در آزادی و یادگار خواهند داشت که البته یک هفته برای این دو مسابقه زمان دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید