بازیگران معروفی که از نقش مقابل خود متنفر بودند!+ تصاویر

گاهی بازیگران مهم هالیوود، تمایلی ندارند در مقابل ستاره رقیب خود قرار بگیرند و نقش آفرینی کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، آیا تا کنون شده که یک شغل جدیدی را شروع کرده باشید و نسبت به همکار جدید خود احساس بدی داشته باشید؟ ممکن است دلیل این اتفاق تلفظ نادرست اسم شما باشد و یا اینکه ویژگی‌های شخصیتی طرف مقابل با چیزی که در ذهن شماست سازگار نباشد. با این حال شما باید هر روز با آن‌ فرد روبرو شوید و متمدنانه بر خورد کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ در دنیای بازیگران نیز ممکن است، چنین شرایطی وجود داشته باشد و دو بازیگر تمایلی به اینکه در مقابل یکدیگر قرار بگیرند، نداشته باشند، اما به نظر می‌رسد بر خلاف بسیاری از گفتن این موضوع ابایی نداشته باشند.

سیلسوستر استالونه و ریچار گیر

بازیگرانی که دوست نداشتند در مقابل هم بازی کنند
پیش آنکه استالونه و ریچارد گیر به نام‌های آشنا و محبوبی برای ما تبدیل شوند، قرار بود در فیلم سینمایی «ارباب فلتبوش» محصول سال ۱۹۷۴ با یکدیگر همبازی شوند، اما اختلافی که بین این دو بازیگر در مراحل اولیه تولید به وجود آمد کارگردان فیلم را مجبور کرد، یکی از بین آن‌ دو را انتخاب کند. فرد منتخب هم استالونه بود. هنوز هم با گذشت ۴۰ سال این بازیگران از یکدگیر کینه دارند.

رابرت دنیرو و میکی رورک

بازیگرانی که دوست نداشتند در مقابل هم بازی کنند
قرار بود میکی رورک نیز در کنار رابرت دنیرو و آل پاچینو نیز در فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی بازی کند، اما مدیر برنامه‌های دنیرو گفته بود که در صورت حضور رورک، او از بازی در این فیلم کنار خواهد کشید. این دو بازیگر در سال ۱۹۸۷ در فیلم «قلب فرشته» با یکدیگر همبازی بودند و در تولید این فیلم با یکدیگر به مشکل خوردند و مشاجره‌هایی داشتند.

رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز

بازیگرانی که دوست نداشتند در مقابل هم بازی کنند
در تولید فیلم سینمایی «دفترچه خاطرات» رایان گاسلین و ریچل مک آدامز به مشکل خورده بودند. به اندازه‌ای که یک بار رایان گاسلینگ به کارگردان می‌گوید مک آدامز را از فیلم ببرد و شخص دیگری را آورد که در مقابل او بازی کند. پس از این موضوع یک جلسه با آن‌ها گذاشته می‌شود که اختلافاتشان را بر طرف کنند. گفته می‌شود در این جلسه نیز کارشان به داد و فریاد کشیده است.

جولیا رابرتس و نیک نولتی

بازیگرانی که دوست نداشتند در مقابل هم بازی کنند
این دو نفر در فیلم سینمایی «من مشکل دوست دارم» همبازی بودند، اما رابطه خوشایندی بین آن‌ها وجود ندارد. رابرتز مدتی پیش در مصاحبه با نیویورک تایمز گفته بود که نیک نولتی یک شخصیت کاملا چندش آور است و نولتی در پاسخ به وی گفته بود، اینکه به کسی بگوییم چندش آور، اصلا خوب نیست، اما رابرتز آدم خوبی نیست و همه این موضوع را می‌دانند.

الک بالدوین و شیا لابوف

بازیگرانی که دوست نداشتند در مقابل هم بازی کنند
مورد بعدی مربوط به بازیگران معروفی است که قرار بود در یک نمایش برادوی در سال ۲۰۱۳ با یکیدیگر همبازی باشند. لابوف تمام دیالوگ‌های خودش را پیش از آنکه تمرین‌ها شروع شود، حفظ کرده بود و به گفته خود او، هدفش اذیت کردن بالدوین بوده است. بالدیون هم در این باره گفت که لابوف به وی گفته او روند کار‌ها را کُند می‌کند. به همین دلیل بالدوین به کارگردان نمایش می‌گوید که نمی‌تواند در کنار لابوف بازی کند. لابوف خیلی زود از پروژه اخراج و بن فاستر جایگزین وی شد.

وین دیزل و دواین جانسون

بازیگرانی که دوست نداشتند در مقابل هم بازی کنند
در طول فیلمبردار فیلم «سریع و خشن ۸» بین دو ستاره اصلی فیلم یعنی دواین جانسون و وین دیزل تنش‌هایی به وجود آمد. جانسون بدون اسم بردن کسی در فضای مجازی نوشت بعضی‌ها نمی‌دانند که چگونه باید حرفه‌ای رفتار کنند. بعدا مشخص شد او دارد در مورد وین دیزل صحبت می‌کند. گفته می‌شود این دو بازیگر هیچکاه در کنار دیگر نبوده اند و هربار که آن‌ها را در یک سکانس دیده ایم حاصل حقه‌های تصویر برداری و تدوین‌های ویژه بوده است.

منبع: WhatCulture

دیدگاه تان را بنویسید