لباس های نفرت انگیز بازیگران معروف!+ تصاویر

جیم کری، جنیفر لارنس، روری مک کین، کریستین بیل وتیم کوری برای ایفای نقششان لباس هایی بر تن کردند که از آن نفرت داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از کولایدر، مطمئنا بازیگران زیادی، نقش آفرینی به عنوان شخصیت‌هایی که لباس‌های راحت تری دارند را به پوشیدن لباس‌ هایی که حرکات آن‌ها را سخت می‌کند و در واقع برای آن‌ها مثل یک کابوس است، ترجیح می‌دهند. از اینکه بدانید لباس‌های مخصوص شخصیت محبوبتان چقد دست و پا گیر و ناراحت کننده است، شگفت زده خواهید شد.

جنیفر لارنس – میستیک

لباس‌های عجیبی که بازیگران با نفرت و اکراه آن‌ها را به تن کردند + تصاویر

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ جنیفر لارنس در ۴ فیلم از مجموعه سینمایی مردان ایکس نقش یک تبدیل شونده آبی رنگ را بازی کرد، اما گریم او به راحتی گذاشتن کلاه و شنل نبود. اعمال بخش‌های مصنوعی گریم و رنگ آمیزی حدود ۶ ساعت طول می‌کشید و در پایان گریم نیز باز هم نتیجه مطلوب نبود. همین موضوع باعث محدودیت و ناراحتی بازیگر می‌شد؛ چرا که لارنس بعد از اعمال گریم نمی‌توانست، بنشیند.

روری مک کین- هوند

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

شخصیت هوند قطعا یکی از کاراکتر‌های به یاد ماندنی «بازی تاج و تخت» است. یک لایه روی صورت بازیگر این نقش استفاده می شد که نشانگر سوختگی پوست او بود، اما او در این باره احساس خوشایندی نمی‌کرد. این هنرمند همچنین باید نصف ریش‌های خود را کاملا کوتاه می‌کرد و در همین مورد در مصاحبه‌ای گفت که وقتی بعد از فیلمبرداری به خانه می‌رفت، به او می‌گفتند، چهره‌اش مسخره به نظر می‌رسد.

کریستین بیل، وال کلمر و بن افلک – بتمن

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

تقریبا هر بازیگری که نقش بتمن را بازی کرده، پوشیدن لباس این شخصیت را یک تجربه رنج آور توصیف کرده است. کریستین بیل گفته بود برای درآوردن این لباس به کمک چد نفر نیاز داشته است. وال کیلمر که در فیلم «بتمن برای همیشه» این نقش را بازی کرده گفته بود ساعت‌ها طول می‌کشید که لباس بتمن را بپوشم و به دلیل کلاهی  که روی گوش را می‌پوشاند، نمی‌توانستم چیزی بشنوم.

تیم کوری – پادشاه تاریکی

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

برای ایفای نقش «پادشاه تاریکی» در فیلم «افسانه»، تیم کوری باید دو شاخ خیلی عظیم را به سرش می‌گذاشت که بسیار دردناک و البته سنگین بود که به گردن او فشار زیادی می‌اورد. اعمال گریم این نقش ۵ ساعت و نیم طول می‌کشید و در پایان فیلم هم تیم کوری باید یک ساعت در آب می‌ماند تا چسب‌های این گریم باز شود. یک بار او این لباس را بدون ماندن در آب جدا کرد که باعث شد به پوست خود آسیب بزند.

اورلاندو بلوم و جان ریس دیویس- لگولاس و گیملی

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

 

«ارباب حلقه ها» یکی از بهترین فیلم‌های فانتزی تاریخ سینما محسوب می‌شود، اما ساخت آن همیشه برای بازیگران راحت نبوده است. اورلاندو بلوم برای نقش لگولاس باید از لنز‌های تماسی آبی استفاده می‌کرد که باعث آسیب به چشم‌های او شد و دیگر نمی‌توانست آن‌ها را برای طولانی مدت استفاده کند. وضعیتی مشابه برای جان ریس دیویس و کلاه شخصیت گیملی وجود داشت. او پس از پایان فیلمبرداری این کلاه را که باعث اذیت شدن او شده بود، در آتش انداخت.

آنتونی دنیلز - C-۳PO

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

آنتونی دنیلز در تمامی فیلم‌های جنگ ستارگان نقش این ربات محبوب را بازی کرده است. در روز نخست فیلمبرداری «یک امید جدید» تکه‌ای از این ربات شکست و در پای او فرو رفت، اما این پایان کار نیست. دنیل با این لباس نمی‌توانست بنشیند و همیشه در زمان استراحت میان  فیلمبرداری باید می‌ایستاد. علاوه بر آن لوکیشین فیلمبرداری نیز که در صحرای تونس بود، به شدت گرم بود و باعث ناراحتی وی می شد.

اسکارلت جوهانسون – بیوه سیاه

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

ممکن است فکر کنید اسکارلت جوهانسون در میان ابرقهرمان‌های مارول راحت‌ترین لباس را دارد چرا که لازم است فقط لباسی یک تکه را بپوشد. اما این لباس فضایی برای اتصال سیستم تهویه نداشت و به طرز غیر قابل تحملی گرم می‌شد؛ تا جایی که این بازیگر بعد از فیلمبرداری یک سکانس مبارزه طولانی، از شدت گرما دچار توهم شده بود.

لاک پشت‌ها – لاک پشت‌های نینجا

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

استودیو جیم هنسون مسئول خلق این لاک پشت‌ها بود. البته لاک پشت‌های آن‌ها بیشتر شبیه یک وسایل شکنجه شده بودند. هر کدام از این لباس‌ها ۲۷ کیلوگرم وزن داشتند و بازیگران بعد از اعمال کامل گریم نمی‌توانستند کله لاک پشت‌ها را جدا کنند که نفسی تازه کنند؛ چراکه اتصال دوباره آن زمان بر بود و فیلمبرداری به عقب می افتاد.

آرنولد شوارتزنگر- مستر فریز

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

آرنولد شوارتزنگر نقش یکی از تبهکار‌های مقابل بتمن را بازی کرد و برای آن سخت تلاش کرد. یک تیم یازده نفره به مدت ۶ ساعت مشغول می‌شدند که گریم عظیم و لباس زرهی آرنولد را برای این نقش اعمال کنند. همچنین چهار چراغ کوچک در دهان او به منظور نمایش سردی نفس او کار گذاشته می‌شد.

جیم کری- گرینچ

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

نقش آفرینی به یاد ماندنی جیم کری در نقش گرینچ به قیمت آن تمام شد که در طول فیلمبرداری به شدت اذیت شود. هشت ساعت طول می‌کشید که این گریم به همراه قسمت‌های مصنوعی به طول کاملا نصب شوند و به همین دلیل جیم کری آن را زنده به گور شدن روزانه توصیف کرده بود. سازندگان فیلم از ماموران سازمان سیا کمک گرفتند که جیم کری را برای تحمل شکنجه تمرین دهند.

تام هالند – مرد عنکبوتی

لباس‌های کابوس واری که بازیگران از پوشیدنشان متنفر بودند

تام هالند شاید بهترین مرد عنکبوتی باشد، اما همیشه از این اتفاق لذت نمی‌برد. یک نسخه از لباسی که او باید برای مرد عنکبوتی می‌پوشید، یک سره بود و  قسمت مربوط صورت آن نیز غیر قابل جدا شدن بود. به همین دلیل او نه می‌توانست چیزی بخورد و نه آبی بنوشد. علاوه بر این با ساعت‌ها فیلمبرداری گرمای بدن او در لباس حبس می‌شد و وضعیت سخت تری برای این بازیگر شکل می‌گرفت.

دیدگاه تان را بنویسید