درخواست مدافع تراکتور از مسعود شجاعی

وفا هخامنش، مدافع تراکتور گفت: از مسعود شجاعی به عنوان یکی از بازیکنان تیم خواهش می‌کنم سرمربی تراکتور بماند.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس، وفا هخامنش، مدافع میانی تراکتور بعد از چند هفته کم کم در ترکیب این تیم جا افتاده و تبدیل به یک مهره ثابت در بین سرخپوشان تبریزی شده است. 

ایلنا نوشت؛ هخامنش در خصوص دیدار تراکتور مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی سختی بود و از قبل به خوبی این را می‌دانستیم که کار راحتی مقابل صنعت نفت نداریم ولی با این حال فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم ولی در نهایت به حق‌مان در زمین نرسیدیم. تراکتور استحقاق این را داشت که حداقل یک امتیاز از این بازی بگیرد ولی روی دو اتفاق دروازه‌‌مان باز شد و در سمت مقابل از فرصت‌های زیادی که داشتیم استفاده نکردیم. 

وی در مورد گل دوم صنعت نفت و اشتباه خودش و هادی محمدی روی آن توضیح داد: اشتباه خاصی رخ نداد. من در آن لحظه که خودم را به توپ رساندم نمی‌توانستم کاری انجام دهم و توپ در اختیارم نبود و فقط توانستم روی آن اثر بگذارم و در ادامه زیر پای بیت سعید افتاد و در شرایط عادی خودش هم نمی‌خواست به توپ آنطور ضربه بزند و سانتر کند ولی توپ به آن شکل رفت روی دروازه و در نهایت اگر هادی هم ضربه نمی‌زد مهاجم صنعت نفت توپ را گل می‌کرد و از آن توپ‌هایی بود که می‌خواست هرجور شده وارد دروازه شود. 

مدافع تراکتور در مورد شکست تیمش پس از دو پیروزی پیاپی توضیح داد: تیم ما روند خوبی دارد و از وقتی مسعود شجاعی آمده اوضاع ما خیلی خوب شده است و روی همه ضعف‌ها به خوبی کار کردیم و در نقاط مختلف تیم پیشرفت کرده است و واقعا فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم و مقابل صنعت نفت هم همانطور که گفتم حق ما باخت نبود و بدشانسی آوردیم. 

هخامنش در مورد کار با مسعود شجاعی توضیح داد: مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان تیم هم دوست بچه ها بود و دلسوز همه بازیکنان بود و به آنها کمک می‌کرد و الان هم که مسئولیت هدایت تیم را بر عهده دارد همین شرایط حاکم است و برای همه بازیکنان و همه پست ها وقت می‌گذارد و برای بهتر شدنشان کمک می‌کند. یک رفاقت و آرامشی در تیم حکم فرماست که جو خیلی خوبی ایجاد کرده است. شجاعی از تجارب خودش استفاده می‌کند و آنها را به بازیکنان منتقل می‌کند و من به شخصه امیدوارم و از ایشان به عنوان یکی از بازیکنان تیم خواهش می‌کنم سرمربی تراکتور بماند. 

وی در مورد اتفاقات و حواشی بیرونی تراکتور و مصاحبه‌های اخیر و بلاتکلیفی وضعیت کادرفنی و اینکه چه تاثیری روی این دارد هم گفت: ما تمرکزمان روی بازی و تیم است و به مسائل بیرونی توجهی نداریم و کادرفنی هم تاکید کرده که فقط به بازی مان فکر کنیم و اجازه ندهیم این مسائل روی تمرکز ما تاثیر بگذارد. 

هخامنش در مورد هماهنگی بین خودش و هادی محمدی و اینکه در صورت بازگشت خانزاده ممکن است ترکیب خط دفاع تغییر کند هم گفت: هادی محمدی مدافع با تجربه‌ای است و زمانی که در ذوب آهن بودیم هم یکی از کاپیتان‌های تیم بود و محمدرضا خانزاده هم از بهترین مدافعان فوتبال ایران است و در جام جهانی حضور داشته و جو تیم به قدری خوب است که اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم. خود خانزاده در این هفته‌ها که مصدوم بود خیلی به ما کمک فکری می‌داد و تشویقمان می‌کرد و در تراکتور کلا همه با هم رفیق هستیم. این رقابتی هم که وجود دارد در نهایت به نفع همه ما خواهد بود و نگران بازگشت او به ترکیب نیستم و خوشحال می‌شوم هرچه زودتر بتواند به میدان برود. 

وی در مورد دیدار با شهر خودرو هم گفت: بازی سختی داریم و شهر خودرو چند سال است خودش را به عنوان یک تیم مدعی جا انداخته و از تیم‌های خوب ایران است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد ولی با توجه به شکست مقابل صنعت نفت در این بازی محکوم به برد هستیم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید