چمنیان: فردا دیدار جذابی در پیش داریم/ انتظارات از تراکتور بالا رفته است

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: دو تیم با اصالت و ریشه‌دار فوتبال کشور فردا برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد و با توجه به کیفیت فوتبالی که از هر دو تیم سراغ داریم، مصاف جذابی خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، عباس چمنیان مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: دو تیم با اصالت و ریشه‌دار فوتبال کشور فردا برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد و با توجه به کیفیت فوتبالی که از هر دو تیم سراغ داریم، می‌تواند مصاف جذابی خواهد بود.

وی ادامه داد: صنعت نفت آبادان در طول تاریخ، همواره یک تیم با کیفیت بوده که در تلاش است فوتبال زیبایی را ارائع دهد، تیم ما نیز با توجه به قدمت و سوابق خود، انتظار داریم که فوتبال سطح بالایی را به نمایش بگذاریم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: مسلما تیم تراکتور در فصل جاری در چهار رویداد بزرگ شرکت خواهد کرد و انتظارات از این تیم، یک بازی با کیفیتی است.

چمنیان افزود: اتفاق خوبی در صنعت نفت رخ داده که استفاده از بازیکنان جان و حضور پورموسوی روی نیمکت این تیم، می‌تواند خیلی به فوتبال آبادان و کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه  فردا بازی سختی مقابل نفت آبادان خواهیم داشت؛ یادآور شد: روندی که در دو هفته اخیر طی کردیم، روند خوبی بوده و مقابل پیکان نیز نمایش خوبی صورت پذیرفت و تلاش ما برابر صنعت نفت حفظ این روند و ایجاد رضایت بین هواداران پرشمار تراکتور است و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیم.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه تیمش محروم ندارد، تصریح کرد: در این دیدار خانزاده به دلیل مصدومیت همراه تیم نخواهد بود و با توجه به اینکه وضعیت این بازیکن برای بازی فردا پایدار نبود، ترجیح داده شد مقابل صنعت نفت استاحت کند تا در اامه لیگ در اختیار تیم باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید